Gå til innhold

Øm på hele magen....

¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som våkner om morgenen også er magen helt øm??

Våkner sånn hver morgen. I tillegg er jeg ganske øm hele tiden øverst på magen,sikkert fordi jeg må bøye keg så masse.

Noen andre som har det sånn =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre?

Skrevet

Joda, har det sånn jeg også. Vondt til tider, men det er vel sånn det er :)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har det veldig vondt når jeg våkner om morgenen. Ettervert blir det vondt kun på den øverste delen av magen (ribbeina). Det er veldig ubehagelig, noe som gjør at jeg ønsker å føde nå for å gjøre meg ferdig med alt dette.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme og er veldig nyskjerrig på hva det er.Har ganske vondt på magen rett under ribbena . Magen har sunket mye så skjønner ikke hvorfor det gjør så vondt der..

Skrevet

Jeg "svir" ganske ofte på ribbebeina.. Spesielt hvis jeg sitter mye, noe jeg gjør da jeg sitter i rullestol. Vet ikke helt hvorfor? Det er i hvertfall ikke babyen som sparker i de, han sparker stort sett ikke oppover men heller ut på sidene.

Skrevet

er det ingen som har hørt om dette før..

Skrevet

Skal tro om ikke det var ukesinfo her inne jeg leste at livmoren utvider seg/ vokser oppover og presser da ribbeina littegranne utover. Hos meg kjennes det ut som jeg er skikkelig sliten nederst i ribbeina, men ikke som spark. Lungene blir jo også most, så kan fort bli veldig tungpusta i tillegg. Slitsom svangerskapsplage. Begynt å få flere sånne småslitsomme plager nå, gleder meg til å bli alene i kroppen igjen (selv om det jo er kjempekoselig å gå rundt med noen jeg kommer til å elske enormt høyt inni meg, snakker om å være i enhet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...