Gå til innhold

Litt sånn små uggen og svimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hvet hva dette kan være?4dager til terminen nå....har hatt lavt bt ei stønn,kansje det er det som gjør dette?.....hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen lykke i natt heller altså? Jeg håper at det er et tegn på at det er noe på gang, så du kommer i fødsel snart! (regner med at du er like lei av vondtene som jeg er)

Skrevet

Sånn har jeg og vært i en tre-fire dager nå:(

Kan plutselig bli kvalm også går det over,også kan jeg plutselig begynne og svette og bli svimmel. hatt en del hodepine og.

Vært redd jeg skal bli sjuk jeg,har tre dager til termin i dag!!

Men legen min sa i går at det kan være pga kroppen snart er klar for fødsel el hva jeg skal si:P Håper det stemmer..

Lykke til!!

Skrevet

Neeei da sitter her ennå. Ja jeg å får såne svettekuler og kvalmen kommer like fort som den går.Om jeg er lei ja...uff det er bare fronavnet hehe...

Skrevet

har d slik jeg òg...vi får se på d som fødselstegn:-).

Legen på sykehuset sa igår at 3.gangsfødende oftere fikk "falske" alarmer...kroppen og vi vet hva vi skal kjenne etter men kroppen er for tidlig ute med å sende oss signaler...vet ikke om d ble forståelig...frustrerende synes no jeg...

Skrevet

6 dager til termin og har egentlig vært kvalm og svett hele svangerskapet, men det har blitt ekstra ille de siste ukene. Venter og venter og er så lei og utålmodig nå. Ingenting skjedde i natt heller.... Føttene eser og eser. Hadde skuffende nok bare en håndfull vonde kynnere i går.

Men intressant det som skrives her, at kropper sender litt for tidlige signaler fordi man vet så godt hva man leter etter....

Skrevet

Har hatt løs mage en uke nå også,noen sier det er et tegn å haha...også har jeg de siste dagene fått en del vann i kroppen.Ja å jeg å har en håndfull vonde kynnere....

Skrevet

:-(

Løs mage i en uke? Jeg hadde litt diare i stad og tenkte at nå skjer det vel da. Men en HEL uke, det hadde jeg jo ikke tenkt, at det likevel kunne ta så lang tid. Diare er jo et fødselstegn :-)

Skrevet

Ja en uke,men ikke direkte diare her men veldig løs mage...så syns jeg han har vært noe roligere i dag enn ellers...noen sier det å er et tegn,men syns det er litt ekkelt å....blir usikker liksom å redd det er noe. er i uke 39+5 i dag;-)

Skrevet

Jeg syntes også babyen var litt for rolig for noen dager siden og fortalte dette til jordmor i går. Hun sa at babyen ikke skulle være roligere. Greit det var trangt om plassen, men man skulle kjenne bevegelsene som tidligere, samme kraft, samme hyppighet, ellers kunne morkakefunksjonen ha blitt dårligere nå mot slutten. Men jeg synes slikt er veldig vanskelig å bedømme. Han har ihvertfall vært i full fres igjen i hele dag så her er nok alt som det skal heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...