Gå til innhold

verdens verste mamma og verdens dårligste samvittighet...


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Satt med kveldsmaten i går, og var noe frustrert over at Lillemann alltid skal snu seg rundt hver gang skjeen nærmer seg munnen.. Han gaper og er sulten, men snur hodet og blir dermed sutrete fordi han ikke får mat fort nok.. Da han i tillegg hadde slått til skjeen et par ganger, slik at maten kom på gulvet og her og der, og tranen ble sølt på meg (og det er jo umulig å få bort fra klærne), ble jeg så irritert at jeg hevet stemmen og snudde han på plass. Lille gullet mitt så på meg med store øyne og begynte å gråte litt (bare 3 sek). Sikkert fordi han skvatt siden jeg var litt brå i beveglesene, men likevel.

 

Gjett hvem som har verdens dårligste samvittighet da... Lille gutten min er jo så liten enda, så hvorfor i alle dager ble jeg sint? Er nok en sammenheng med at jeg er mye aleine med han siden mannen jobber, men likevel.

 

Trøster meg med at lillemann sikkert har glemt det hele idag, og at han er verdens blideste baby ellers. Det blir lenge til neste gang jeg skal heve stemmen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjenner den der ja.

Men vi kan trøste oss med det at de tar ikke skade av at mamma eller pappa er bestemte og gjør ting slik det må være. Og dette er nok ikke siste gangen gullet får høre at mamma blir sint. Det skjer igjen og igjen og igjen. Og like mange ganger får du dårlig samvittighet...:o)

 

Det skal være hardt å være forelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen der ja :o(

Særlig etter jeg ble gravid og hormonene flyr for fullt. Lunta er ganske kort om dagen. Men stakkars lille tryll, det er da ikke hennes skyld at mamman og pappan skal drive å formere seg hele tiden :oP

 

Heldigvis er dette noe alle foreldre opplever tror jeg, og den dårlige samvittigheten følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...