Gå til innhold

USA - dobbeltmoralens hjemland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grove mord det kan barna se, men et kjønnshår, eller en brystvorte. Nei gud a meg...

Leke ute alene det må ikke barn gjøre, vi voksne må passe godt på. Men om vi voksne drikker oss drita forran barn, det er ikke så farlig.

Inspirert av duskusjonen som utspant seg fra tematet "Frustrete fruer" her i går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro du aldri engang har vært i USA; men at du baserer din virkelighetsoppfatning på hva du ser på tv.

Skrevet

Hvordan mener du det skal være da HI, alt eller ingenting?

Og som det blir sakt over her, det er tydelig at du aldri har vært i USA, iallfall ikke med to åpne øyne.

Skrevet

Ja tv serier, nyheter, venner og familie som har vært der og bodd der, også Oprah selvfølgelig.

Man får jo noen inntrykk. Mener du at det ikke er noen forskjeller på Norge og USA?

Skrevet

Les litt av innleggene fra innlegget om Frustrerte fruer da....

Jeg synes det var veldig underholdene og interesant.

Og ikke ta dette så blodig alvorlig da folkens.

HI

Skrevet

Vel, det er nok ikke de samme personene som synes drap er ok, men nakenhet er det ikke;) Finnes mange typer mennesker- der som her - men de er vel hovedsakelig delt i liberale og konservative:)

Gleder meg til å tilbringe Iver en mnd i det flotte landet:)

Skrevet

Det er et fantastisk land! Har bodd der i tre år, det er masse kontraster og forskjeller, aldeles vidunderlig! Noen er veldig åpne, andre mer reserverte, noen byer er internasjonale, andre er småbyer hvor innbyggerne aldri har sett havet eller vært utenlands. Mye som i Norge:)

Kos deg storveis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...