Gå til innhold

Lammekjøttet mitt!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan er formen på sneipen i dag? Og har du drømt perverterte drømmer om Bob i natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... formen hans er bedre, min er litt dårligere. men alt i alt så er jeg relativt fornøyd.. hehe

jeg drømte faktisk ikke om bob, og i dag tidlig ville han faktisk se på noe annet (fins det en gud?) :D

men jeg drømte at farmoren hans holdt en lang tale om hvor fint det var at jeg hadde skrevet under på at småen skulle flytte til barnefar.for da kunne han begyne på skole..

og jeg satt hele tiden og lurte på hva pokker jeg hadde gjort for noe.. hehe

Gjest sug lut
Skrevet

Farmor trenger nok en omgang med drillen til Bob.

Skrevet

haha... det gjør vi allesammen...haha

Gjest sug lut
Skrevet

Minner meg om en vits fra for lenge siden -

Det ble gjort en studie av sammenhengen mellom humør og sex-hyppighet. Etter at deltakerne hadde blitt avhørt om hvor ofte de hadde sex ble de delt inn i grupper etter hyppighet, og det skulle snakkes om hvordan de hadde det. Den første gruppen var de som hadde sex minst en gang om dagen, og det var klart at de var lykkelige og glade. Neste gruppe hadde sex en gang i uka, og var sånn passelig fornøyde med tilværelsen. Tredje gruppe var de som hadde sex en gang i måneden, og bare et blikk på de fire deltakerne der viste tungsinn og mørke, noe de også bekreftet. Så kom forskerne til den siste gruppen, de som hadde sex en gang i året, og der var det bare en deltaker. Men stikk imot alle forventninger var det en hoppende glad og lystig liten mann, og forskjerne spurte ham hvordan det kunne ha seg at han bare fikk sex en gang i året og likevel var så fornøyd. Mannen så strålende på dem og ropte glad DET ER I DAG, DET ER I DAG!

Skrevet

hahah... så utrolig bra! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...