Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet hva dette skjemaet jeg må fylle ut i forbindelse med refusjon av penger heter? Leter meg grønn på NAV sine sider :-S For er vel bare dette skjemaet som skal fylles ut, og sendes inn til nav med bekreftelsen fra sykehuset og kvitteringene - ikke sant? Mvh en forvirret sjel ;-)
Katten74 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei du! Gå inn på nav sin side: http://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer?formQuery=data/themes/content/@key+like+'1073743189'&categoryKey=1073743189 Der finner du et skjema som heter: Erklæring om bidrag for "hormonpreparater" ved infertilitetsbehandling. Sykehuset/klinikkene har også dette skjemaet i tilfellet:-) Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 det er HELFO som skal ha kvitteringene det fikk jeg beskjed om når jeg snakket med nav...jeg limte de på ett ark og la ved bekreftelse på hva jeg har vært igjenom og og kontonr osv...
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Takk for svar, begge to :-) Skjemaet som heter "erklæring om bidrag for hormonpreparater ved infertilitetsbehandling" fikk jeg, signert, etter endt behandling.. Men trodde det var et sjema jeg måtte fylle ut selv - men har kanskje misforstått da (?) *sukk* surt å holde på med dette her nå kjenner jeg.. Nok en ting man hadde sluppet unna om kroppen bare hadde fungert som den skal (les: som jeg vil ;-) )
Lise259 Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Dette skjemaet fikk jeg tilsendt i posten ferdig utfylt fra sykehuset... Men vet noen når det skal sendes inn? Så fort som mulig etter man er ferdig med medisiner?? Og sender dere inn det som er betalt til sykehuset, 1500,- + flere samtaler til 300,- hver???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå