Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Fant ut at jeg hadde vært borte tilsammen tolv dager på ett arbeids år.Det var egen sykdom og barns sykdom. Mye eller lite
Gjest Morn du Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 12 dager er ikke ille, hvor gammelt er barnet? Om du har tatt ut 10 dager på barnet, og 2 på deg selv, synes jeg ikke det er ille i det hele tatt. 30 hadde vært verre. Men det kommer jo an på hvilke sykdommer som "går".
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Jenta er fire. Har vært omgangssyke, feber og liknende.Har vært samme med meg selv
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Mye vil jeg si. Ifjor når jeg gikk gravid med nr 4 hadde jeg vel 6-7 dager tilsammen, da med ett skolebarn og to barnehagebarn og var altså selv gravid. Mannen hadde også et par dager da.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Kommer nå an på når du gikk ut i permisjon det da... For alt vi vet gikk du ut i permisjon i februar, hehe...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Hva med meg da, jeg har vært på jobb ca 3 dager i år. Jobber 75% stilling
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Synes ikke det er så ille. Er heltidsstudent med baby. Har to i barnehagen. Den ene har vært hjemme 23 dager fra barnehagen siden nyttår. Noen dager har den andre vært hjemme samtidig, men har også vært hjemme 5 dager alene. Da er vi oppe i 28 dager... Vi snakker om langvarig omgangssyke, forkjølelser med feber, ekstrem hoste og mistanke om vannkopper. Nå er ekstremkulda borte, sola skinner og unga friske - enn så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå