Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg og samboeren min sover ikke i samme seng lengre........ Forholdet går skikkelig drit, å følelser dabber ut. Flere om ikke sover sammen`?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Ja, jeg og mannen sover på hvert vårt rom... Men det er fordi jeg er høygravid og han snorker og jeg må på do og det blir bare stress...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 på tide å gå fra hverandre kanskje??? ikke hold sammen bare for barnas skyld!! det har verken dere eller barna godt av. selv om dere ikke krangler eller no, så forstår barn at noe er galt, selv om de kanskje er små. barn fortjener å ha en mamma og en pappa som er glad i hverandre. ikke to som unngår hverandre.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor er løsningen alltid å gå fra hverandre? Hvorfor er ikke løsningen i første omgang: SKJERP DERE! DERE ER VOKSENE MENNESKER, FINNER DERE IKKE UT AV DET SÅ OPPSØK HJELP! DERE MÅ TA HENSYN TIL DERES BARN OG KAN IKKE FORTSETTE SLIK!??? Det du kommer med er jo bare voksenes unnskyldninger for å slippe mer "mas"!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 vi sover noen ganger sammen og noen ganger ikke. Vi har ingen problemer, men sambo sovner letter forann tven, han sliter litt med søvnen, jeg sover best alene i sengen. Vi trivs med sånn vi har det, men han kan ofte bli med i sengen så ligger vi der og snakker litt og andre ting så står vi opp og tar en røyk så går jeg og legger meg igjen og han går i stuen og sitter litt på pcen og ser litt tv og sovner.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Vi har det supert sammen, men sover ikke alltid sammen. Nå fordi jeg er høygravid og snorker, ellers så er det fordi jeg sover så lett og han snorker og lager masse lyder, og da får jeg ikke til å sove og blir kjempeirritert! Jeg vet at jeg må jobbe med meg selv og godta snorking, smatting og div andre lyder, men det er lettere sagt enn gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Tror ikke dere får noe mer følelser for hverandre med å ligge på hvert deres rom i allefall. Kanskje dere må øve dere på å finne tilbake til hverandre igjen. Ting må alltid jobbes med,det går ikke alltid av se selv. Man må gi av seg selv uten alltid å vente at en må få tilbake. Prøv å øs ut betingelsesløs kjærlighet. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre sida. Enig med ho overfor som nevnte at folk går alt for lett fra hverandre. Hva med sånn det står i bibelen "i gode og onde dager, til døden skiller dere ad". Jeg syns ikke bbibelen har gått ut på dato. Tror samfunnet generellt og ikke minst barna som vokser opp hadde vært spart for mye elendighet. Men selvfølgelig ingen regel uten unntak. Lykke til med å oppdage hverandre på nytt!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Vi sover ikke sammen akkurat nå.. Har en baby på 5 mnd som våkner mange gang om natta,så da blir det lite søvn på mannen som må opp kl.6 om morgenen. Litt godt å ha senga for seg selv da,men savner nærheten av og til. Forholdet er bra. Kan ikke ha sex uansett, for det er enda vondt. Men sover i samme seng i helgene:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Vi delte ikke seng de siste 5 mnd eller så som vi bodde sammen. jeg lå stort sett på sofaen, orket ikke å ligge sammen med han. Sov rett og slett ikke noe godt med han ved siden av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå