Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "veldig" over troisk av meg og for meg er tall en viktig ting. Jeg forbinner tall med ting som skjer i livet og om det er en bra eller dårlig ting. Selv er jeg besatt av tallene 7, 11, 17 og 19. Noe som gjør at jeg vil ha barne dåpen på en av disse datoene. Noe som setter meg i knipe.

Kan starte med å fortelle hvorfor tallene betyr så mye for meg.

7 går igjen i meg og mine søskens bursdags dato. 07.04. 17.07 og 07.10 også kommer min første hund 06.07.

11 er fordi at både min samboer og min beste venn som jeg har hatt så lenge jeg kan huske har bursdag 11.07

17 er så klart min fødsels dag.

19 er den dagen jeg våknet opp til et fantastisk spørsmål som "vil du bli kjæresten min".

Lucas er ventet 24 april noe jeg syns er fint siden søndag 11 juli altså 11.07 havner på en søndag i år. Men jeg kan ikke få denne datoen siden en av samboerens beste kompiser gifter seg lørdag 10 juli. Noe jeg sa var genialt for da kan han reise i bryllup også slipper jeg pga dåp dagen etter og som mor bør være uthvil (har IKKE lyst i dette bryllupet). Men nei da, samboeren godtok ikke dette og tvinger meg i dette bryllupet og har gitt klar beskjed om at jeg skal være der like lenge som han. Har prøvd meg på at jeg kan reise tidligere hjem.

Så en ny dato som passer for meg og mine tall er søndag 19.09, datoen jeg og min kjære faktisk ble sammen på. Men da vil Lucas være nesten 5månder.

Er det bare jeg som er gal og hekta på tall. Eller skal jeg ta hensyn til at tall faktisk betyr så mye for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er rart hekta på tall ja.

Og jeg synes det er rart du vil at kjæresten din ikke skal få dra i sin gode venns bryllup. (Men det skal dere vel nå og det er fint)

Men ettersom tallene betyr så masse for deg så synes jeg du skal velge en søndag som har noen av de tallene. Å døpe når han er 5 mnd har ingenting å si. Det velger du selv.

Å ta hensyn til hva som betyr masse for deg skulle vel bare mangle ;)

Skrevet

hehe vi har vel alle en ting eller to vi er hektet på og hva som er rart er vel opp til hver enkelt å bedømme =)

Vi hadde dåp her for 14 dager siden da var lillemann 5 1/2mnd. Det spiller vel ingen rolle når han døpes, passer datoen så kan du vel gå for det.

Skrevet

Jeg ønsker at min kjære skal i sin kompis bryllup. Men jeg ønsker ikke å være der selv. Er dritt lei av bruden som altid skal prate om min samboer og hans ex. Så jeg prøver å finne alle unskyldninger jeg kan for å slippe å være med i bryllupet eller være der så lenge. For meg syns jeg det er greit å være der under kafe og kaker, også reise hjem når det er leggetid for babyen, også hente min kjære ut på natten når han vil hjem.

Jeg ønsker ikke å ødelegge dette bryllupet for min kjære siden det blir så mange kompiser av han der:)

Skrevet

Min var 8 mnd og jeg forstår din tallmani :-) Synes slikt er gøy jeg...var sjeleglad barnet ble født den dagen det kom...det ble den kule bursdagen...

Jeg har greier for partal!

Skrevet

Ja okei, sorry jeg las feil (at du ikke ville han skulle dra).

Men du? Kanskje babyen din får kolikk, nekter å ta flaske, barnevakt er uaktuelt - da slipper du å dra :)

(Men håper ikke du får kolikkunge da..)

A 22.09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...