Gå til innhold

Hva er den ultimate bursdagsgaven til en gutt som blir 4 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lekevåpen av ett eller annet slag er sikkert populært. I guttens øyne vel og merke, ikke nødvendigvis i foreldrenes....

Lego synes jeg er en flott gave. Guttene mine liker det godt, og det kan lekes med i årevis...

Skrevet

Duplo (eller lego om guten er tidleg finmotorisk). Guten vår fekk masse forskjellig duplo til 4-årsdagen, og leikar med det så å seie kvar dag. Det fins mykje forskjellig, og eg synest ikkje prisane er så halvgalne. Stor brannbil eller tankbil kostar vel begge to rundt 250,-, det same gjer gravemaskin. Utruleg gøy med duplo/lego, og det varer for evig og alltid omtrent.

Skrevet

Her var det to innebandy\ishockey\fotballmål som var den O` stor høydaren til 4 års dagen nå. De kostet 95,- pr. stk. Men, det er jo forutsatt at han er glad i fotball\innebandy\ishockey etc.

Rulleskøyter og beskyttere som lyste var også populært, og fotballfigurer med mål.

Fotballdraktene blir også brukt hver dag, og er et must.. For ikke å nevne ishockeydrakten!!

Sånn liten lego er også kjempefint, samt spill og dvd`er.

Spill er jo alltid kjempekoselig også for hele familien..

Her i huset lekes det nærmest utelukkende kun med køller, mål og ball. Samt fotballfigurene.

Også er vi veldig glad i å spille alle sammen, det er også en gylden anledning til å samle alle i familien:o))

Skrevet

Bilteppe?

4-åringen her ønsker seg det i hvert fall.

199,- på Bohus.

Skrevet

Duplo til ein så stor gut? Her var det heilt krise da de var 4 år,og i venneflokken vart det kalla babylego:) Lego var tingen. Ellers er jo det ofte greit å sjå kva dei litt eldre gutane likar. Bakugan og clone wars er in.

Skrevet

Ja, bakugan er stas!!

Jeg kjøpte en stor bakugankule til 99,-. Den er populær!!

Og ting som har med star wars\darth wader\Ben 10, skumle masker, sverd etc. etc.

Skrevet

Lydbøker og bøker er populært her, lego, pusslespill, rattkjelke og ski (været tatt i betrakning), playmobil-figurer blir mye brukt til rollelek og playmobil borg med hemmelige rom og farlig drage.

Skrevet

Sikkert lurt å styre unna lekevåpen. Mange er negativt innstilt til dette, vi er blant de. om barnet vårt hadde fått det, hadde han ikke fått lov å leke med det. Og det har vi gitt beskjed om til alle vi kjenner da. Så de ikke skal kjøpe noe barna ikke får glede av. :) Min mann er pasifist og jeg er ikke så veldig begeistra for voldelige handlinger og krigslek selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...