Gå til innhold

KVISETRYNE!!!

mitt hjerte ❤ mitt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var ferdig med alle kvisene når man var ferdig med graviditeten, men neida! de kom tilbake for fullt! aldri hatt problemer med det før, er det vanlig? og når blir jeg normal igjen??? ser lillejenta også har fått "hormonutslett", som det så fint heter....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv vært plaga med kviser, men i sommer begynte jeg med reductil, og da poppa det ut en etter en. Slutta fort med de (siden de ikke funka, høhø) og tenkte at det skulle gi seg da, men nei. Jeg får småkviser i hårfeste rundt anstiktet, på en måte, også får jeg stooooore byll-aktige kviser/klumper som bare væsker, på haka. Kjempepent! Ikke kan jeg la være og pelle heller, for de gjør så vondt. Men det er bare talg som kommer ut, ikke kvisegugg lissom. Haha.

Jeg ble alltid beundra for fin hud på ungdomsskolen og videregående, siden INGEN så meg med kviser, ever! Men nå..... herrefred!

Har ikke noe fornuftig råd til deg, men you are not alone!

Skrevet

Ei venninne slet og med det. Prøv MD formula ettellerannet heheh. Husker ikke navnet,men det hjalp på henne! :D

Skrevet

MD er et renseprodukt som er kjempebra;) sett flere gode resultater på det:)

Skrevet

Jeg har aldri vært kvisefri, blir 30 i år...

Tror mine er pga hormonene mine. Og jeg har vanskelig for å la være å prøve å klemme om de er vonde. Kviser irriterer meg så veldig. Tar sikkert aldri slitt.

Skrevet

Jeg har alltid vært plaget meg kviser.

Før brukte jeg forskjellige rensekremer, sminkefjernere og foundation. Men så gikk jeg over til å bruke mineralfoundation og spenol som ansiktskrem :P Ja, du leste riktig: spenol :D

Jobber på sykehjem og det var ei der på 90år som nesten ikke hadde noen rynker. Spurte henne hva hemmeligheten hennes var, å hun svarte Spenol og moderate mengder alkohol :P

Så da prøvde jeg også spenol, å har ikke angret ett sekund. Har fått mye bedre hud etter det :) Men tror det har litt å gjør med at den er parfymefri. Fordi tror ikke produkter med parfyme er bra for huden uansett om du har kviser eller ikke.

Dessuten så koster den jo bare ca.10kr for en flaske :D veldig økonomivennlig :P

Skrevet

Jeg hadde problemer med kviser helt til jeg var 32, og graviditetene og barselstiden forverret det.

Jeg har prøvd mange behandlinger og renseserier, men ingenting har hjulpet særlig. Har tom fått antibiotika kur til ansiktet hos hudpoliklinikk.

Det eneste som hjalp meg var p-piller; Yasmin og Diane, med de forsvant alt!!

Nå har jeg vært så og si kvisefri i to år, de gikk brått vekk av seg selv.

Min teori er at det er genetisk, og hormonelt, og lite en kan gjøre med det utenom å tilføre hormoner via p piller.

Hadde du ikke kviser før graviditeten så vil du nok bli bedre om en stund når hormonene normaliserer seg.

Skrevet

jeg bruker kun nuskin produkter, og har aldri hatt så fin hud. Min kusine var vedig plaga med urein hud, hun har fått ett helt annet liv etter at hun begynte med nuskin sine ansiktgele'er.

det som er med nuskin er at du handler over nett, men kontakt meg så skal jeg hjelpe deg med registrering. de er hvertfall verdt ett forøk, du kommer ikke til å angre!

Skrevet

Anonymejeg. Dette kunne jeg tenke meg å prøve. Brukte md før, men ikke helt fornøyd, og man skal være veldig forsiktig med sol når man bruker de produktene.

Har du adr til den nettsiden. Og finnes det forskjellig type produkter til forskjellig type hud?? Eller er det liksom samme rens og samme krem liksom uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...