Gå til innhold

Kastet opp i dag igjen :(


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg sliter med at det virker som om jeg ikke klarer å fordøye maten innimellom, og i går spiste jeg ikke noe som var tungtfordyelig heller :(

Våkner på morgene og må spy. Etter noen runder er det bare syre igjen som kommer opp. Jeg blir så vanvittig sliten og får vondt i magen av dette....

Skulle jo tro at maten var fordøyd når man våkner på morgenen, men nei da her er det masse som kommer i retur!

 

Dagens syteinnlegg fra meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd tørr loff?

ikke drikke på kveldene før du legger deg, (skvulper i magen om natta - sjøsykemage om morgenen).

ihvertfall prøv å ikke spis fiberrikt før du legger deg, så magen får hvilt en natt...kanskje den jobber på spreng?:)

eller imotsatt tilfelle, gi den noe å jobbe med så den kommer seg?:P

hvem vet! jeg driver med aktivia for at magen min skal komme seg..og det fungerer her! hadde nå aldri trodd det:D

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Uff jeg aner ikke jeg altså, for det skjer liksom bare en gang i mellom... Jeg spiser aldri rett før jeg legger meg, må gå noen timer fra siste måltid til jeg legger meg, men et eller annet er det kroppen min sliter med ja :(

 

Var jo konstant kvalm til ut i uke 16, men synes liksom at når jeg nå er i uke 22 kunne fått et normalt forhold til mat :P

Hehe, tør nesten ikke spise noe tilslutt ;)

Fordelen er jo at jeg ikke legger på meg masse da, men....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...