Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg sliter med at det virker som om jeg ikke klarer å fordøye maten innimellom, og i går spiste jeg ikke noe som var tungtfordyelig heller Våkner på morgene og må spy. Etter noen runder er det bare syre igjen som kommer opp. Jeg blir så vanvittig sliten og får vondt i magen av dette.... Skulle jo tro at maten var fordøyd når man våkner på morgenen, men nei da her er det masse som kommer i retur! Dagens syteinnlegg fra meg
FruBoger fødeklar Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 prøvd tørr loff? ikke drikke på kveldene før du legger deg, (skvulper i magen om natta - sjøsykemage om morgenen). ihvertfall prøv å ikke spis fiberrikt før du legger deg, så magen får hvilt en natt...kanskje den jobber på spreng? eller imotsatt tilfelle, gi den noe å jobbe med så den kommer seg? hvem vet! jeg driver med aktivia for at magen min skal komme seg..og det fungerer her! hadde nå aldri trodd det:D
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Uff jeg aner ikke jeg altså, for det skjer liksom bare en gang i mellom... Jeg spiser aldri rett før jeg legger meg, må gå noen timer fra siste måltid til jeg legger meg, men et eller annet er det kroppen min sliter med ja Var jo konstant kvalm til ut i uke 16, men synes liksom at når jeg nå er i uke 22 kunne fått et normalt forhold til mat Hehe, tør nesten ikke spise noe tilslutt Fordelen er jo at jeg ikke legger på meg masse da, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå