Gå til innhold

Tidlig ultralyd på Oslo city legesenter


Astrid - Mari

Anbefalte innlegg

Hei hei....

 

Første innlegget jeg poster selv! :)

Har bestilt time for tidlig ultralyd på Oslo city legesenter.

 

Har lest litt blandede tilbakemeldinger på senteret på nettet - er det noen av dere som har erfaringer med Oslo city legesenter? Vil veldig gjerne høre fra dere! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne høre hvor mye det koster. Jeg var på familie-klinikken på Majorstua. Det var veldig bra, superflink jordmor og svært gode bilder. Mend et kostet 1200 og det var litt i dyreste laget synes jeg.

 

Andre som har priser og erfaringer? Er lysten på en UL til men synes ikke at jeg kan bruke kr 1200 på enda en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med tidlig ultralyd. Var også på en tidlig i svangerskapet og angrer ikke. Helt herlig å se at det faktisk er noe der.

Har hørt mye negativt om Oslo City jeg, dårlig service og litt sure folk. Men Ikke vært der selv.

Selv dro jeg til Helsepartner på Aker Brygge. Kostet 800kr. Fikk utrolig god hjelp. Legen forklarte og tok seg god tid. Samt fikk med bilder og film hjem.

Masse lykke til!

 

legger ved en link jeg.

http://www.helsepartner.no/pages/view/23544?gclid=CJy_6_m2n6ACFUVB3godTRaEdg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg var på Oslo City for medisinsk UL i uke 13. Legen er nok meget dyktig i sitt fag, men jeg forsto ikke et kvekk av hva han sa og det ødela opplevelsen litt. Det var ingen koseultralyd for å si det sånn. Men jeg opplevde ikke noe av det negative som andre har erfart der. Når jeg var 14 uker var jeg på familieklinikken (for å få vite kjønn), og DET var koseultralyd ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei....

 

Jeg var igrunn ikke så veldig fornøyd med den tidlige ultralyden på Oslo city.....

 

jeg burde VIST at det var for tidlig med en medisinsk vurdering så tidlig som uke, men de kunne jo ha fortalt meg det på telefonen også..... og de tok seg litt lite tid til å forklare og vise.....

Men var jo selvsagt artig å se barnet - og få konstatert at det bare var 1 barn (det er tvilling-fødsler i familien på begge sider)

 

Var på en ny tidlig ultralyd igjen i uke 12 på Majorstua klinikken - kjempefornøyd. Legen tok god tid til å vise og forklare.....

Nå gleder jeg meg STORT til den ordinære ultralyden.... vil gjerne vite kjønnet på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...