Gå til innhold

Et par grøt og ammespørsmål igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med litt grøt om kvelden nå, eller gir han det ca 17.30, og han legges ca 19.00. Vel det jeg lurer på er. Får dere i barna både grøt og pupp samtidig liksom. For når han legges kanskje 1 time etter grøt vil ha ofte ikke ha pupp, for da er han liksom mett. Men våkner kanskje 21.00 og vil ha pupp da, og såklart noen ganger pr natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir grøt først også mm rett etterpå, så får hun mm når hun skal legge seg igjen, det er vel ca to timer etter grøtmåltidet :)

Skrevet

wow, får du i babyen så mye? Hvor gammel er din. 5 mnd er gutten her.

Skrevet

Hun er 8 mnd men det er ikke en full porsjon grøt altså, bare en halv :)

Er ikke lenge siden hun nektet alt som ikke var morsmelk, he he :)

Skrevet

Mini (5,5 mnd) får full porsjon grøt og pupp rett etterpå:) Gla i grøt og gla i pupp :P

Skrevet

Min er ganske lik som din. Seks og en halv måned gammel nå. Han får grøt to ganger om dagen, siste gangen i fem-tida. Han vil aldri ha mm rett etter et grøtmåltid, og sjelden før heller. Når jeg skal legge han i sju-tida, er det ikke alltid at han vil ha heller. Kanskje tar han bare to-tre sugetak, og så ligger han og prater og ser i lufta. Da legger jeg han bare til å sove, og så gir jeg han masse når vi legger oss i ti-tida. Når han er i søvne drikker han som bare det ;) Han spiser også noen ganger på natta enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...