Gå til innhold

La oss slå snegleslukerene ned i støvlene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 41 år siden sist vi banka dem på sneglespiserbakken. Men alle husker vel hvem europamestrene er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

TOOOOOOOOMA COMECARACOLESSSSSSS.

*går ned for å finne frem Españaskjorta mi*

Gjest sug lut
Skrevet

*hvisker* hva slo der dem i? *håper fotball*

Siden de tapte kan de kanskje få ny snegleslukerjobb i hagen her?

Skrevet

Kampen begynte nå klokka ni, og ja det er forball og ja jeg sitter her med drakta på og heier, snart pause.

Le France 0 - España 1

Skrevet

ESPAÑA DOS!!

:-D :-D :-D

Gjest sug lut
Skrevet

Siden jeg er helt uten lojaliteter her så heier jeg med deg.

Skrevet

Jo takk, det er forresten lurt av deg siden det er vi som holder Europapokalen. Det er i stunder som dette at jeg går helt av hengslene som den spanjolen jeg tydeligvis er langt inne.

Skrevet

En ekte spanjol er du den dagen du sitter i rushtrafikken midt i Madrid, og banner til deg selv på spansk over alle idiotene!!!!!

Og såklart, når det gjelder fotball så er jeg også plutselig veldig española........

Skrevet

Jeg banner i trafikken på spansk (que te den!!), jeg blir skremt på spansk (hostias!!!), jeg klemmer fingre i døren og brenner meg på kjeler på spansk (coño me cachis en tu puñetera madre) og tenker på spansk, drømmer på spansk.

Og på fotballnivået er jeg enda spanskere. Jeg er fortsatt sint på den dommeren som blåste offside (det var så jævelig IKKE offside!) i kvartfinalen under VM i 2002, da målet ble kansellert og vi ble sendt hjem.

Faen, nå ble jeg irritert og, måtte jeg begynne å tenke på det nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...