Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har egentligt ikke opplevd så mye uten om gammle damer som tar det som en selvfølge at det skal fremst i køen uansett. Ingen er bedre på køsniking en eldre damer med permanent.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Negative spådommer. Dvs når de regner med at jeg snart kommer til å skille meg, uten konkret grunn. Eller de tror jeg ikke kommer til å greie et studium, f.eks. Eller små hint om at jeg kommer til å føde for tidlig og få et barn med ADHD! Noe av det frekkeste må være å dikte opp ting om andre, og sette det ut som rykter for å framheve seg selv og dytte ned den andre personen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Tja eldre damer som kommer bort å legger seg borti ting når det gjelder ungen når han gråter, som feks uff han er sikkert kald, uff han er sikkert for varm, uff han er sikkert sulten, med sånn fy for en dårlig mor du er blikk. Eldre damer som skjeller meg ut for at jeg røyker. Ellers blitt skjelt ut for å ha en bærepose på benken i bussholdeplassen når resten av benken var helt ledig(han feide posen ned i vilt sinne), blitt gått etter inn på butikken av en person som hadde plukket opp den tente røyken jeg kastet ute, som personen ville gi meg tilbake...Sære greier. Også fått kjempekjeft for å legge fra meg ett tomt papir på benken på bussholdeplassen når det ikke var noen søppelbøtte der (jeg kunne jo ikke kaste det på bakken, så å legge det på benken var beste alternativet). Ellers stygge kommentarer fra folk på gaten om utseendet eller klesstil, osv osv osv, finnes mange mange mange frekke mennesker bare du ser LITT spesiell ut.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Det må vel være telfonselgeren som skule selge selge meg parabol. Han sa at jeg ikke hadde noe liv fordi jeg ikke hadde en eller flere tv-serier jeg fulgte med på hver uke. Spesielt synes han jeg burde følge med på prison break, for det var så kult og da hadde han tilbud på dekoder jeg kunne ta opp med og se det når det passet meg. Jeg kjøpte ikke
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Du la et papir på benken fordi det ikke fantes noen søppelbøtte i nærheten? Hadde du tenkt til å la det ligge der? Da fortjente du kjeft! Det samme gjelder at du kaster sneiper på bakken.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Om du hadde tenkt å la det papiret ligge så fortjente du kjeft ja! Beste alternativet når det ikke er søppelbøtte i nærheten er uten tvil å legge papiret i lommen, og så kaste det senere!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Jeg hadde ikke lomme og skulle få med meg sønnen min i alt styr inn på bussen så jeg tenkte ikke så utrolig nøye over at jeg la fra meg papiret der. Når det gjelder sneiper kaster jeg de vanligvis i en søppelbøtte etter å ha slukket dem, men den ene gangen glemte jeg meg og plutselig står det en mann bak meg inne på butikken med ett digert smil og den tente røyken i hånden og sier at du mista noe. Så jo jeg synes han var både frekk og rar selv om jeg hadde kastet den på bakken, du tar da ikke med deg en påtent røyk inn på butikken uansett hvor lyst du har til å drite ut den som kastet røyken på bakken.
Figa Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Jeg jobbet som telefonselger en gang. Jeg traff på en kunde som virket kjempe interessert. Etter at jeg hadde snakket om produktet i over 10 min begynte han å le av meg og jeg skjønte da at jeg hadde dummet meg ut. På grunn av at dette i tillegg hendte på en usedvanlig dårlig dag, begynte jeg å grine. Allikevel smilte den lille djevelen i samvittigheten min, for jeg visste hva jeg skulle gjøre neste gang en tlf-selger kom til å ringe.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Hehe - du fortjener kjeft. Du lar søppelet ligge etter deg og gidder ikke tråkke på sneipen. Det er du som er frekk, ikke andre som reagerer på deg. Få deg litt folkeskikk.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Det frekkeste jeg har opplevd var da vi flyttet ut av den forrige leil vi bodde i. Vi vasket ned leiligheten og flyttet ut på noen uker bare og husverten hadde lovet å gi oss et depositum tilbake. Hun påsto at det ikke var vasket der, til trass for 5 stykker som hjalp til, hun skyldte oss penger og klarte til å vri det til at vi skyldte henne penger. Var mye fram og tilbake. Hun anmeldte oss bla. to ganger på falskt grunnlagt. Saken endte i forliksretten der vi vant, og hun tok saken videre til tingretten. Hehe. Sesriøst, rettsak for 8000 kr som hun skyldte oss.. Ellers må jeg si meg enig i køsniking. Hva er det med det?! Jeg synes ( ikke for å skjære alle over en kam, men hvertfall de der jeg handler) at narkomane mennesker er påtrengende i køer og sniker seg foran folk. Jeg jobber i butikk, så ser dette hver dag. Frekkeste jeg ser som butikkansatt er når folk legger en haug med varer på disken til trass for kø, for så å gå lengt inni butikken for å hente noe de har glemt, og blir skikkelig lenge borte! Ei dame gjorde dette en gang når det ikke var noen kø. Skikkelig mye varer. Hun var kjempelenge borte, kanskje 5-6 min ++ To små gutter kom med to små flasker brus og jeg sa at de kunne få kjøpe dem siden hun allikevel ikke var i køen. Da kom hun brasende. " Hva er det dere holder på med? JEG var først!!" Det synes jeg var frekt..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Er det ikke søplekasse i nærheten og du ikke har lommer å putte papiret i holder du det i hånda, låner en lomme av barnet, stapper det i skoen.....hva som helst. Ingenting forsvarer å la det ligge igjen på benken. Og ang. røyken. Noen sinne hørt om brannfare og branner startet av en glødende røyk??? Ja det var dumt å dra den med inn i butikken, men ikke så frekt som å la søppel bli liggende ute.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Ett fett om det jeg gjorde var frekt i deres øyne. Jeg synes mennesker som har behov for å drite ut noen som gjør en feil er frekke og spørsmålet i tråden var hva det frekkeste man har opplevd var.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Har opplevd mye frekt i mine leveår. Det min far har gjort er det som har såret mest. Da jeg giftet meg sa min far han kunne betale min brudekjole på 6000, jeg ble kjempe glad, for vi hadde et ganske stramt budsjett. Da jeg skulle hente brudekjolen noen dager før bryllupet ombestemte han seg. Han ville vi skulle flytte bryllupet enda vi hadde ordnet med lokale, kirke og sendt alle invitasjonene (OG betalt nesten alt av utgiftene). Grunnen var at han var invitert i et annet stort bryllup den helgen. Og jeg måtte forstå den invitasjonen kom først. Dette var 2 mnd før vi skulle gifte oss han ville vi skulle flytte hele bryllupet. Han vurderte faktisk OM han skulle komme i mitt eller dra i sin kollegas bryllup. Skulle øsnke han ikke kom i mitt, for under hele middagen snakket han kun om den sexye serveringsdamen og seg selv. Jeg unngikk han resten av kvelden.
Agehya Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Det frekkeste var en telefonselger som samlet inn penger for kuvøser til Murmansk. Jeg hadde født 1 mnd før, hadde en på 2,5 år hjemme, og personen ringte i et utrolig dårlig øyeblikk. Svarte høflig nei etter mye om og men, og fikk slengt i meg at jeg var ikke mye glad i unger nei, før hun la på. Da ble jeg satt ut....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 den forrige sjefen min ville plutslig ikke forlenge kontrakten da hun fikk vite at jeg var gravid. naboen vi delte oppgang med hadde koblet om i sikringskapet slik at vi endte opp med å betale hans strømregning. noen stjal posten min (mistenker fortsatt naboen) lønnslipp, og skattekort, et par mnd senere var et mobilabonement åpnet i mitt navn. like før jul var jeg høygravid, og innom butikken for å kjøpe kransekake, det var tydligvis mange andre også, jeg hadde problemer med bøye med og den siste kransekaka sto på en pall på gulvet, ei dame like ved så at jeg plagdes med å bøye meg så hun bøyde seg smilte og tok opp eska, så koslig og snilt tenkte jeg, helt til hun satte den i sin egen handlevogn....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Jeg var på hytta og dro ut på svabergene for å sole meg og kanskje bade litt. Var noen damer der fra før, og la meg stille og rolig ned et sted, litt foran hun ene, men i god avstand til alle. Da jeg hadde brettet ut håndkledet, hørte jeg en rasende stemme- "va er det du tror du holde på med? Kan du ikke se at jeg har holdt av denne plassen her?" Skjønte ingenting, men hun fortsatte og kjefte og sa at barnebarna skulle komme med en plastikkbåt til den holmen i løpet av dagen, så hun måtte holde av hele plassen så de kunne gå i land. For det første er det ingen mulighet for båt der, selv ikke en plastikk, for det andre hadde de hatt mer en nok av plass, HVIS de skulle komme.Jeg spurte om jeg kunne legge meg enda et par meter unna, eller om hun eide hele fjellet, og da snøftet hun at det gikk greit. Jeg var der hele dagen, og ikke ett barnabarn kom. Dessuten lot hun hundene sine ha langt nok bånd til å komme helt oppi meg, de drittbikkene kom og ristet seg over hele håndkledet mitt og snuste oppi maten. Æsj for en dame, blir flau bare jeg tenker på, synes det var helt forferdelig pinelig.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Vet ikke om det var det frekkeste,men det jeg kom på. Skulle i bryllup til fetteren min. Hadde akkurat fått extensions i håret,og det første kusinen min sa da hun så meg var : oj,nå er håret ditt slitt,du må klippe det. Dette foran masse folk. (hadde akkurat klippet det også) Så ved middagsbordet begynte tanten min,sammen med kusinen og legge ut om hvor mye finere jeg hadde vært med mørkt hår,burde ikke ha lyst hår sånn som jeg har osv osv. Jeg ble både flau og såret,ikke noe koselig og høre på at de syns jeg ikke så bra ut når jeg hadde pyntet meg og ordnet meg på håret,og dette i tillegg foran en haug med folk.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Eldre damer som sniker i køen! Blir gal! Selv da jeg var høygravid slapp jeg ikke unna. Men jeg har fått nok, så jeg sier i fra så det smeller etter. Husker spesielt en gang. Høygravid og sliten, står og skal betale for en presang. Det skal vedkommende før meg og, og det tar veldig lang tid, for hun skal ha den pakket inn og greier. Det er jo forsåvidt greit. Men så kommer det et gammelt skinn inn fra sidelinjen, jeg ser at hun tenker på å presse seg foran. Jeg stålsetter meg, for det skal f.. ikke skje! Så når kunden foran endelig er ferdig og jeg legger varen min på disken, roper den frekke gamla fra sidelinjen; "jeg skal bare ha denne jeg!", vel jeg skal da for pokker bare ha denne ene tingen jeg og. Og jeg har stått her i 10-15 minutter. Makan. Men, det beste av alt, dama bak disken peker på meg og sier; "hun her var nok først". HAHAHA. Den gamle dama blir helt satt ut og begynner å mumle ett-eller-annet. Når jeg har betalt tingen min og går sier hun høyt "for jeg har faktisk litt dårlig tid altså!!" Da klarer jeg ikke holde meg mer og sier; "vel det har jeg også, din f.....". Sikkert litt hormoner som spilte inn, men jeg fniste hele veien til bilen av at jeg vant kampen mot den gamle heksa. Rettferdigheten seiret, håper hun lærte noe. Forresten gjelder det ikke bare eldre mennesker, finnes nok av andre frekke fruentimmere og. Men jeg liker trynet deres når jeg sier "unnskyld, jeg tror nok jeg var før deg!" og man ser at de blir svar skyldig og sier "ååh, var du det?". Frekke jævler. /hate
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Det frekkeste må være da jeg flyttet fra min x. Vi leide en leilighet og da jeg skulle flytte ut av leiligheten gikk det litt fort. Hadde stappet klærne mine i søppelsekker og poser. Da vi skulle si opp leiligheten, ville ikke huseier betale ut depositumet. Grunnen var at nabokjerringa (kunne kaldkvelt den dama) hadde sagt at vi drev storstilt vaskerivirksomhet fra leiligheten. For hun hadde sett folk komme og gå i tide og utide med klær i søppelsekker og poser. REINSPIKKA LØGN!!! Det var, da vi flyttet inn, en fuktskade på badet. Huseier mente nå at det var VÅR feil, siden vi hadde tørket så masse klær pga det fiktive vaskeriet vårt. Herregud, hva folk får seg til å si/gjøre. Glad jeg nå er huseier og bestemmer over min egen bopel. Heldig med naboene er jeg også
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Det frekkeste må være den gangen jeg og min forlovede var ute på et av byens utesteder. Jeg og min kjære satt og koste og snakket sammen over hver vår øl, da det plutselig kom ei jente bort til oss. Hun enset ikke meg, men satte seg rett ved siden av kjæresten min og begynnte og flørte med han..Han ble skikkelig satt ut og det ble jeg også. Det var også lett og se at vi var sammen, ringer hadde vi på og vi satt og småkysset og han satt med armen rundt meg. Kjæresten min sa at meg og han var sammen og at han ikke var interessert. Men hun gav seg IKKE. Hun begynnte og bli skikkelig ekkel sa feks:" Kan ikke du bare dumpe tjukka ved siden av deg så kan du være med meg hjem" ?," Ingen sier da nei til dette" (hun satt der i miniskjørt og en skikkelig utringa topp"? Jo sa min kjære jeg sier NEI til deg, kan du være vennlig og gå?? Da ble hun skikkleig fornærmet og kasta ølen rett i ansiktet på meg...OMG!!! heldigvis var det en vakt som så hele opptrinnet og dama ble kasta ut!! Ha, ha...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 Hvis DET var det frekkeste du har opplevd så er det nok mange som bærer over med din egosentriske oppførsel. Etter innlegget ditt å dømme burde du oppleve slikt støtt og stadig...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #22 Skrevet 4. mars 2010 Haha, herregud, enkelte altså.. Har også vært borti jenter som "ikke ser" at jeg og typen faktisk er sammen, selv om vi holder hender eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #23 Skrevet 4. mars 2010 Tvilsomt, siden det sjelden skjer at jeg legger fra meg papir eller kaster sneiper. Så det er bare skjedd de få gangene. Men med din oppblåste holdning gjetter jeg på at du er en av de som ville kommet etter noen med en røyk inn på butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå