Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor kroppen min skal drive og kødde slik hele tiden. Jeg våknet og var kjempekvalm, ente med oppkast igjen. Etter at jeg hadde kvittet meg med alt av mat (som ikke hadde klart å bli fordøyd i løpet av natta...) og masse magesyre sovnet jeg igjen og sov til 15! Dette er ikke første gangen at det skjer og jeg skjønner ikke hva som skjer, av en eller annen grunn vil ikke min gravide kropp ha noe særlig mat tror jeg
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Skjønner du ikke hva som skjer? Du er gravid Da gjør kroppen maaaaassevis av rare ting, som man ikke skjønner sg på. Kaste opp er jo veldig vanlig. Prøv med ei lita, tør brødskive, ingen tunge måltider osv..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Hehe, ja det er jo i utgangspunktet det som er greia Virker som om kroppen min sliter veldig med fordøyelsen og i går spiste jeg ingen tungefordøyelige ting heller, Spiser også lite for føler ikke at det er plass til noe særlig... Jeg har vært plaget med konstant kvalmen til jeg var ute i uke 16, men nå når jeg er 22 uker er det på tide at dette gir seg synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå