Ladylilla Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er plaget med at det svir på toppen av magen, egentlig nesten hele tiden. Når jeg nyser gjør det bare sinnsykt vondt, (er forskjølet for sikkerhetskyld) Men istad når jeg nøys flere ganger etter hverandre gjorde det som vanlig sinnsykt vondt. Men den siste nysen gjorde vanvittig vondt og det kjentes jo ut som jeg sprakk fra hverandre inni magen øverst. Burde jeg være bekymret?? eller er dette veldig vanlig?? Håper det ikke er falig, det sparkes ihverfall
W29 Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 kan det ikke være ribbeina da? at de er veldig såre eller kanskje ahr en liten brist pga ungen har sparket hardt mange ganger på samme sted? jeg ville kontaktet lege hvis det vedvarte mer enn et par dager.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Sånn har jeg det og,hatt det sånn leeenge:( er utrolig slitsomt og vondt.. Blir ofte redd pga det jeg og,men når jeg spørr lege og jordmor så sier di at det er helt ufarlig. at det kan være muskulært.. for min del tror jeg det er fordi jeg bøyer meg mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå