Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Snufs! Og fredag skulle jeg og ei venninne kost oss på Kiel-båten! Endelig hadde vi funnet et ny mulighet for tur etter at vår forrige tur (for 1 år siden) ble avlyst pga sykdom. I dag har jeg vært hos legen og han tror jeg kan ha lungebetennelse. Så nå spøker det for denne turen også. I tillegg fikk jeg ikke tatt røntgen i dag når jeg kom til radiologisk avdeling. Møtte ei drittkjærring som ga meg beskjed om å komme tilbake i morgen, men det var ikke sikkert jeg ville få svar i morgen. Sa jeg skulle reise på fredag og det hadde vært fint om dt var mulig å finne ut om jeg hadde lungebetennelse. Men dt kunne jeg glemme. Fikk beskjed om at vi levde ikke i den verden! I morgen har legekontoret til fastlegen min stengt og dt er dit resultatene blir sendt. Så nå sitter jeg her og er bare fortvilt. I tillegg til å måtte gå flere dager med mulig ubehandlet lungebetennelse ( i tillegg til at jeg tar hjertemedisiner) vet jeg ikke om jeg får reist eller bør reise. Fastlegen min ville se bildene før han sa noe om det. Og jeg må reise før legekontoret åpner på fredag Hadde gledet meg så utrolig til den turen! Ikke vært på ferie på LENGE!!! Sukk, snufs og host!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hvis du føler deg frisk nok til å reise, er det vel bare å dra... Uansett om du har lungebetennelse eller ikke, er det vel formen din det bør komme ann på.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Formen er litt så som så. Ikke kjempedårlig, som man skulle tro. Legen var i tvil om jeg burde dra når jeg var hos han i dag. Vil jo ikke ta sjangsen på å bli verre heller.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå