choe Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei! Jeg driver å skal få bestilt vogn i sverige fra barnens hus, slik at vi kan dra å hente den i påsken. Fikk i dag beskjed om at vognen kommer akkurat uken før vi kommer og at vi kan få 20% rabatt på hele prisen dersom vi betaler den allerede nå. Det vil jo bli over 3000kr i forskjell i pris mellom norge å sverige medregnet kursforskjellen. Dett liker vi! Det store MENnet er at dama i butikken ba meg om kortnr og utløpsdato slik at hun kunne ta betalt der.. Er ikke helt komfy med å gi ut kortinformasjon min uansett jeg... Hva tror dere?? Noen som har opplevd lignende før? Vet jo ikke hva praksisen er i sverige,..
saa09 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg tror nok ikke det er noe farlig, jeg hadde ikke hatt noen betenkligheter med det. Hvilken barnens hus er det ? Og hvor ligger det? Jeg har også tenkt å kjøåe vogn i sverige, så det hadde vært spennende å se om det er noe prisforskjeller!
choe Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Sendte det avgårde i natt, å har ikke hørt noe ennå, men håper det har gått greit! Er ikke mer penger på kortet enn akkurat til vognen uansett!! Jeg bor i nordnorge så tar turen til Haparanda ved finskegrensen sånn passe langt nord i sverige! Slår det sammen med en IKEA tur!! Skulle få 20% om jeg betalte nå, pluss at det er nesten 20%på krona, så vi sparer 3000,-kr og det passer meg ypperlig! Du får sende en mail til en barnen hus butikk som er i nærheten av der du bor for å undersøke pris!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå