Tante Gustava Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Vi bor i Oslo, uten familie i nærheten. Har som så mange andre behov for en barnevakt innimellom. Lurer derfor på å knytte oss til Oslo Barnevaktformidling. Har kikket litt på nettet, og de virker seriøse. Er det noen som har noen erfaring med de?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg bruker byrået Barnepasseren og er i alle fall veldig fornøyde med dem. De er litt dyrere enn det firmaet du nevner, men jeg føler meg i alle fall helt trygg på at dette er en mye bedre måte å skaffe seg barnevakt på enn å bare finne noen tilfeldige etter annose på nettet eller butikken. Det koster litt mer ja, men jeg synes det er verdt det. Vi vet at barna er i de beste hender, og de virker veldig ryddige og proffe. Begge barnevaktene vi har brukt gjennom dem er "verdens søteste" og barna har sovet godt i senga når vi har kommet hjem. Skikkelig deilig. Litt "skummelt" første gang, men all usikkerhet forsvant etter bare en gang. En gang må jo blir den første... Barnevaktene har meg seg en sjekkliste man må gå gjennom først, og et godkjennings-kort som viser at de er godkjent. Første gang tok vi bare en times joggetur men etterhvert har det blitt både sene kinoturer og lange middager med venner. Det er deilig at jeg om mannen min endelig kan få tid til å være kjærester igjen. Jeg føler meg veldig trygg. De har masse gode referanser på nettsiden sin, en av referansene der er fra meg. Nettadressen deres er http://www.barnepasseren.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå