linnini Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 bare lurer på om noen vet om det er lov å få besøk nå,det har jo vært stengt for besøkende en lang stund nå pga svineinfluensaen...
linnini Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2010 skal forresten føde i drammen,vet ikke om det har noe å si... noen som vet????
Nikki 75 Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 I Stavanger er det helt åpent igjen... Kanskje du finner noe på hjemmesidene?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 skal også føde i drammen så dytter denne opp siden jeg og lurer på dette:-)
Samanta Fox Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Det var stengt i Drammen i februar, men jeg aner ikke om de har åpnet opp nå som det har bikket mars.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Ålesund er helt stengt for andre en far og søsken. Det vil forbli slik oså.
minlilleHelene Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 På bærum tror jeg det fortsatt ikke er lov. Og tar jeg ikke helt feil snakket di om at det skal forbli sån i fremtiden også.. Men grunnen er at mange som har født har sagt at det er ganske deilig og kunne bli utvilt før di skal hjem og at det er slitsomt når enkelte familier kommer med onkler tanter besteforeldre osv osv ..
Balanse_ubalanse Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Bærum er ikke åpent for andre enn far og søsken. Jeg synes det er bittelitt kjipt for vil jo gjerne vise frem nurket siden jeg er alene, men tror nok det er ganske lurt å bruke de dagene til å komme seg ovenpå.
lille er født:) Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Håper det er sånn på ahus! hadde vært deilig å bare kunne slappa av, ikke tenke på besøk. Sist stilte svigers opp når jeg bare hadde vært sammen med nurket en time selv og såvidt rukket å dusje, det var ikke noe særlig.
sanfare25 Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Lillehammer er også stengt for andre enn pappa og søsken... Synes i grunn det er ett bra tiltak
Bumblebeee Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Jo det er sånn på Ahus fremdeles i følge jordmor, og det skal visst fortsette slik også. Litt deilig da, så kan man slappe mer av. Familie kan jo komme på besøk, men da må mor og barn ut av avdelingen. Regner med det er lov å ta med babyen ut av avd nå som svineriet er over.
Alvene Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Var på samtale på føden i Drammen, og der er det fortsatt kun søsken og pappaen som får lov å komme på besøk. Kan selvfølgelig ta en tur ned i kafeen for å ta en kaffe med annen familie eller venner, men da må den lille være igjen på barsel!
lykketid Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 På A-HUS er det kun far og søsken til barnet som kan komme på barsel. Vi var på kurs forrige tirsdag der, og da så jeg nybakte foreldre tok med babye helt ned i glassgaten. Tenk på alle bakteriene som florer der nede.. Vi venter vårt første, så vi ønsker ikke å få besøk der. Vil benytte hvert sekund ledig til å bli kjent med den lille og få hjelp av personalet når vi er der. Så besteforeldre får pent vente til vi er innom hus og klare!
linnini Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2010 Takk for svar var litt redd for at ikke lille gutten min på 2 år skulle få komme på besøk en gang, men at de andre får vente det er igrunn helt ok.synes det ble så mye mas sist,med amming og besøk og alt som skjer på barsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå