Gå til innhold

suzy ,snoopy ,M-79 ,meg og lillie snuppis ,monca 84!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt bestemt om vi skal gå for nr 3( pga dårlig helse fra forrige svangerskap)

Men liker å være her inne å følge med :)

Åssen er statusen på dere jenter? pp? syklus osv??

Må følge med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og så koselig kei:-) Trist at du sliter etter forrige sv.skap altså! Håper du kommer deg fort og at du kommer inn her til oss;-) Du er ihvertfall VELDIG velkommen! Utrolig kjekt med noen kjente nick:-)

Jeg for min del er nå ca 3dpo i min 12.pp, og prøver bidronning gele og wild yam for første gang. Vanligvis har jeg en syklus jeg kan stille klokken etter;-) På 26 dager, men denne pp blir lenger ser jeg. EL kom på dag 15! Så da håper jeg bidronningen har gjort underverker med eggene mine, og ikke bare klusset til syklusen:-) Har du noen erfaringer med dette?

Klem ra M-79:-)

Skrevet

Heisann jenter :)

Her går det bra - er ved godt mot om dagene, orker ikke stresse. Har begynt i ny jobb for 3 uker siden - så har hatt en del annet å tenke på for en gangs skyld :)

Er i dag på syklusdag 31, egentlig 2-3 dager over IKM, pleier å ha en syklus rundt 26-27 dager, men siden jeg har gått på pergo og bidronninggele osv denne pp`n har vel EL kanskje kommet noe senere?

Har ikke orket verken å teste etter EL eller tempe eller noe annet. Tok en graviditetstest på lørdag som var negativ - og når det i dag er torsdag uten at TR har kommet - så er jo ikke det så rart, hehe - har ikke testet etter det, men har kjøpt meg 2 CB tester som ligger bare å venter, hehe - men nå skal jeg vente til lørdag med å teste, har bare bestemt meg for det, hehe!!!

Fjerde doble pergokur og har ikke fått EL noe særlig sent med pergo før, så... krysser fingrene for at det er noe på gang - selv om jeg har en stygg mistanke om at TR er på vei :(

Håper ikke det da....

Prøver å ignorere symptomer og de symptomene jeg har tilskriver jeg pergobruk, har blitt lurt så mange ganger før - så orker ikke kjenne etter så mye lenger!! Men det er det vanlige som ømme bryster, murringer og trøtt...

Skal til gyn igjen den 17 mars - og da skal vi snakke om evt videre opplegg, kanskje vi må ha IVF eller AIH eller noe sånt? Får bare ta det som det kommer...

Akkurat nå koser jeg meg om dagene da det ser ut til at våren snart er her - det blir mildere og solen har tittet frem hver dag nå denne uka, det er bare sååååå herlig :) :) :)

Klem fra

Skrevet

Jeg er ikke prøver, jeg har jo ikke kjæreste en gang! hihihi... Så da blir det vanskelig gitt... Jeg er bare inne her og ser hvordan det går med "gamle kjente." :)

Ønsker dere alle sammen masse lykke til! Håper dere blir gravide fort!!

klem

Skrevet

Hei du..,

Spennende at dere vurderer og lage en til da.. Men viktig og ta helse spm med i betraktinig... Er ikke vi kvinnfolk gale???? Går igjenom et h*****e og vurderer og gjøre det gang på gang... hehe

Her er det ikke så greit i dag i grunnen... Prøvd siden jan.08.. Helt resultatløs. Problem; jeg har sammenhengende blødninger og uteblivende eggløsning. Har fks siden nyttår- kanskje hatt en uke blødningsfri tilsammen... sliiiiten.... så har ingen ting og glede meg over for øyeblikket... Gyn gir ikke lyd fra seg heller. Jeg vurderer og bytte... Det offentlige går for tregt!

Ellers fikk jeg vite at en nær venninne av meg er 8uker på vei. Og for første gang er jeg sjalu. Det er INGEN god følse... Og kjenner at jeg er skikkelig skuffet over meg selv. Mest lyst og krype under dynen, men skal hente gubben på byn.. ikke helt i ekstase over det nå..

sorry syte innlegg fra meg.. Kommer tilbake mer positiv og sterkere neste gang.

Om du vil følge min vei mot å bli foreldre kan du titte på bloggen min i ny å ned: www.monica84lengter.blogspot.com/

Skrevet

Hei M-79+gutt241208+ønsker2010gull :)

Takk for det :) Skal ringe legen min mandag å høre om en samtale for å gå over mulighetene mine:)

Har ikke erfaringer med bidroningen.Men fant tråden min fra 2008 der jeg kungjorde min siste graviditet (smiler for meg selv) Der står det at jeg brukte grysom s kur.Hun er vel her inne ennå hun tror jeg.Men minnes å huske at det var en speielltype b vitamin,sink,wild jam mm.Prøver å rote frem den kuren her men uten hell. Gikk hvertfall på denne 8 dager og vips gravid! Klart det kunne være tilfeldig men hadde da prøvd i 9 månder og hatt evighetssykluser,så ble litt overbevist der!

Heier på deg!! Dette må bare gå veldig snart!

klem

Skrevet

Hehe:) den er go snoopy81 pg tiggergutt :) Men uansett koslig å høre åssen det er med deg:) God helg!

klem

Skrevet

☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp

Sterk du er! Dette er spenndene!! kom på at jeg har jo time hos gyn mandag formidag!! (hadde heelt kokt bort og måtte se to ganger når jeg gikk forbi kalender i stad,er jo en hel evighet siden jeg bestillte timen hehe)

Er utrolig godt med sol og vår rundt hjørnet!

Hold oss oppdatert :)

God helg og klem

Skrevet

monca*84*ønsker

Fulgt bloggen din en liten stund så tenker mye på deg! Ja vi kvinnfolk er gale hehe,uten tvil hehe!

Finn deg en ny gyn! Det er jo en påkjenning bare i seg selv og bli satt på vent på ubegrensa tid!

Skjønner deg godt ang venninen din,du er bare et menneske som oss andre så ikke bank deg selv opp pga det! Dårlige dager vet vi alle i denne tråden alt om!så få det ut!

Tanker og klem sendes!

• 3 uker senere...
Skrevet

Åssen er statusen per i dag på dere som jobber med saken ;) ?

Skrevet

Hei igjen kei:)

Status her nå er at jeg er i 13.pp på cd 9. Så begynner å teste etter el om et par dager.. Er ikke helt giret for tidenmerker jeg. Lei av at det ikke klaffer nå. Men er jo bare å fortsette. En eller annen gang må det vel bare klaffe...

Du da?

Skrevet

sterke deg! det SKAL klaffe for dere veldig snart! synd at veien er så lang å gå,men heldigvis er det alt verdt det til slutt :)

Men skjønner at du blir sliten og motløs.Tok oss 9 mnd..virket som en evighet da.

Jeg er veldig babysyk men har fått celleforandringer i livmorhalsen og venter på brokk operasjon.

Så få ta ting litt som de kommer etter ting er mer sikkert og i orden! Oppdater når du orker da:)

Heier på deg snupp!

klem til M-79

Skrevet

Tusen takk kei:-) Så søt du er:-)

Uff det er så fælt at du skal få både det ene og det andre! Får tårer i øynene jeg! Ønsker deg masse masse lykke til med operasjon++, og håper du snart er frisk og fin og at kroppen din er klar for å prøve på en til!

Kan jeg spørre om du hadde noen symptomer på celleforandring, eller bare sjekket du tilfeldig? Spør fordi jeg har hatt så mye smerter der nede de ca 8 siste mnd..Lurer påom disse smertene er noe som er med på å gjøre det vanskelig å bli gravid.. Har spes vondt under el..

Skal oppdatere:-) Det må du også snuppen!

Stooor klem og veldig god bedring!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...