Gå til innhold

hjelp!noen som har erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi holdte på å bli gravid,og det dukket opp et håp om at kanskje vi lyktes siden mensen var uteblitt.men så tok jeg test både på dagen mensen skulle begynne,og 3 dager senere,og nå igen idag(9ndedag)og fikk negative resultater.:(det har ikke skjedd med meg før at mensen var så forskinket,og forrige gang når jeg ble gravid(har ei jente på 2 år),så fikk jeg positiv svar på den 7 dagen etter mensen skulle begynne.så jeg er ganske fortvillet,på pakken til testen står det at jeg bør kontakte lege hvis det er fortsatt negative svar samtidig som mensen uteblir.

men lurer da også hvor lenge bør jeg vente før jeg kontakter lege?og hva som er egentlig feil?

en uke før mensen skulle komme så følte jeg mensenrelatert symptomer,men nå har jeg ikke dem nesten.er det noen som har vært bort i noe lignende?takk for svar!

litt fortvillet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan egentlig ta kontakt med legen med en gang, forklare situasjonen, så kan han/hun ta en blodprøve og sjekke HCG derfra! Som regel sjekker man om man har, og har man, kan man sjekke igjen to dager senere, for å se at nivået stiger:)

Håper du finner ut av det!

Har en venninne som faktisk ikke fikk positivt svar før uke 6 , og den var svak.. Så det ER mulig, men også mulig at man ved stress osv kan forsinke mensen.

 

Ikke være fortvilet, dette løser seg:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå fikk jeg en svak strekk på testen,og det er 6 uker etter første dag av den siste mensen.fikk bestilt time hos gynekolog for å få litt forklaring,og håper at det er ikke noe galt.krysser fingrene i morn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...