Gå til innhold

Hvilke farger kan gutter bruke på klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke synes det passer så fint med rosa på gutter. Men hva med feks lilla? Gult? Ferskenfarger?

Har mye fint tøy i blått etter jenta vår, men med sommerfugler, blomster og annet "feminint" uttrykk. Hva er "greit" av figurer til gutter? Synes jo ikke de absolutt må gå i dødningehoder og traktorer, men sommerfugler...?

- jentemamma - venter gutt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle farger. Ikke nødvendigvis alle stiler.

Skrevet

enig med pila.... synes lilla til gutt er superfint:)

Skrevet

Gutten min går både i rosa og lilla, men lot det vente til han var så stor at han var blitt skikkelig gutte-gutt.

Ellers kan gutter bruke alt av farger synes jeg, men hadde styrt meg for blomster, sommerfugler og blondekanter.

Skrevet

Jeg syns alle farger ,men ikke sommerfugler ,blomster ,at det er glitter på feks genseren .

Skrevet

Har litt problemer med rosa selv til gutt, men en litt større gutt med rosa t-skjorte hadde jeg overhode ikke reagert på. Rosa joggedress derimot...Gult er kult til alle. Liker ikke fersken så ville ikke brukt det verken til jente eller gutt.

Det går ikke an å plukke av broderiene da?

Jeg syns det er irriterende at enkelte plagg som fint hadde gått til både jente og gutt Må absolutt ha tingeling eller blomster på seg...Er usikker på hva jeg egentlig ville brukt av plagg med veldig femenin pynt til gutt...

Skrevet

1. kjøp strykemerker å stryk/sy over sommerfuglene.

2. klipp ut figurer av stoff og sy på. Har gjort det med en del klær.

Har sett mange pene gutteklær i rosa, men det hjelper lite når gutten min blir blek og brekker seg. Han er 8 år og har ingen humor når det kommer til det han kaller jentefarger. Gjelder lilla og

Skrevet

Så lenge du handler klær fra gutteavdelingen så er det samme hvilken farge det er, det er tross alt gutteklær...

Skrevet

Takk for mange gode svar, er enig i at det er irriterende at noen klær blir så utpregede jente eller gutteklær fordi de enten er formsydd eller påklistra alle disse figurene og pynten. Det er vel meningen at man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe mistenker jeg... Men det var et godt tips å kjøpe eller lage andre figurer og klistre/sy over det grøvste glitteret. Skal forsøke det på de buksene og gensrene som ikke er for mye drapert, blondert og innsvinget i livet og ved knærne...!

Skrevet

synes gutter kan bruke alle farger jeg.... e bare teidt med gutte/jente farger synes jeg:)

lillebror min på 3.5år har hår som rekker ned til skuldrene å selv om han har på seg "gutteklær" er det maaange som sier for ei søt jente til han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...