lille persille nr 3 Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Er 12+7 i dag og veldig glad. Skal på UL i morgen og er litt spent selv om jeg har sett hjertet slå i uke 7. Har mistet to ganger i fjor høst så jeg føler at det er ekstra stort å nå 12 uker- jeg vet jo hva som stod på spill. Tenkte aldri på det da de to barna våre ble til, jeg tok det nok for gitt. Denne gangen er det mye større. Gleder meg til UL, men litt skummelt og...
Tezz78 Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 lykke til på ul i morgen Jeg også opplevde å miste i høst, og har hatt- og har fremdeles- all slags tanker om ting som kan gå galt.... Med de to første tenkte jeg ikke tanken engang!!!! Huff- blir litt sprø innimellom ... er nå endelig over 12 uker ( 12+3) og prøver å puste litt lettere
lille persille nr 3 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Akkurat- tenkte ikke på det med de to første jeg heller og nå er jeg koko. Henger meg opp i alle slags minimale farer. Men nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg sammen og fokusere på at jeg har vært konstant kvalm, magen har vokst (og puppene) samt hjertet slo i uke 7. Det skal gå bra! Etter 12 uker skal man jo puste ut- lykke til!
Ruttetutt ヅ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Lykke tril på UL idag, *Klem* Du får holde oss oppdatert. :-)
lille persille nr 3 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 Hurra- jeg fikk se en liten som vinka. Legen sa det kunne ikke se friskere ut og han mente det er en jente :-) Det blir stas for minsten som blir storesæøster
Ruttetutt ヅ Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Kjempegode nyheter! :-))) Nyt svangerskapet og gled deg over mirakelet i magen din! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå