Gå til innhold

Noen som har noen ferie planer med en ny baby til sommern??:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,vi er veldig i tvil..har to barn fra før og formen min er ikke til å skryte av nå og vet ikke hvordan den blir etterpå hell....vi pleier reise sammen med søstera til mannen min,men selv om det er familie er det ikke kjekt å måtte legge seg nedpå litt gjennom dagen..har en som blir 11 ei som blir 3 i august og Mai baby;)..forskjellige behov på di to vi har nå så vi må dele oss,dvs jeg må fungere...

 

men hadde vore kjekt med en Danmarks tur på feriesenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - en uke til fjells første uken i juli (termin 22. mai) og så blir det ut med båten etter det. Og Spania i september. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Danmark med baby på 1 1/2 mnd, og storesøsken på 5 og 3 år. Feriehus med besteforeldre og kanskje tante og onkel. Trur det blir bra :-) Og så vestlandet etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir feriehus i Risør på oss, med påfølgende tur til dyreparken. Storesøster på 5 gleder seg veldig og det gjør vi også. Men hadde ikke dratt på en ukes tur til syden, bikiniformen, varmen og nattevåk blir en dårlig kombo for oss.. hehehe.. Men kos med litt ferie når hverdagen forandres for vårt lille trekløver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en uke med hytteferie med besteforeldre i begynnelsen av august, og så vurderer vi en Sydentur i september når vi og gullet har funnet den riktige rytmen og ting har stabilisert seg litt. Tar ting som det kommer, for man vet jo aldri helt hvordan det blir - så det gjelder å ikke ha for høye ambisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir nok ikkje store ferien på oss nei :) ska bygga hus detta åre i tillegg te babyen så komme i mai har me ei så blir 2 i september så har vell nok å henga fingrane i ;p hihi.

 

Tar sikkert nogen long helger evt ei uka på ferie te tanter & onklar av meg :) barra for å få komma litt vekk å tenka på andre ting uten å bruka ei formue på ferie ;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelikt opplegg i sommerferien, tingeling81! Vi også skal til Danmark når babyen er halvannen måned. Har leid sommerhus sammen med mine foreldre og min bror m/ kone og 2 barn. Det blir fint å bo sammen med familien tror jeg, da får vi avlastning både med knøttet og storesøster på 5 år... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen ferieplaner her heller.. vi skal bygge hytte i sommer.. så det blir nok en ferie til min familie på sørlandet.. mor og far får avlastning og oppvartning og de nye besteforeldrene blir kjent med littla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss til å nyte late dager i sommerhuset til svigers i Fjellbacka i juli. Blir deilig med båtliv og kos i skjærgården. :) I oktober planlegger jeg og ei venninne (med termin likt med meg) å ta med barna på sin første sydentur. Spennende! :)

 

Viktigste er at det blir fint vær denne sommer`n. -Da kan man i grunnen være hvor som helst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger i alle fall ingenting som koster noe særlig. Men vi reiser sørover og besøker foreldrene mine (og hans), og dersom vi føler for det og er i form, så har vi tilbud om å bli med på hytte sørlandet og feriehus i danmark. Men det er ikke noe vi trenger å bestemme før baby er kommet til verden, noe jeg kjenner er bra fordi det er førstemann og vi ikke helt vet hvordan det kommer til å bli:-) Har ikke så veldig reisebehov, sommeren vil jeg ha mest mulig rolig så vi får god tid til å bli kjent med mini sammen som en familie <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ulikt opplegget her heller.

Skal til Danmark i bryllup når babyen er 1,5 mnd gammel.

Blir en uke. Ellers så blir det besøk av besteforeldre i Lom og Molde :)

Tror at med god planlegging så går det veldig greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mini kommer til å tilbringe mye tid på hytta i sommer mens mannen jobber (stakar)

 

Ellers skal vi på bryllupsreise i midten av august, og mini skal selvfølgelig være med. Vi håper det går bra. Turen går til Kefalonia i Hellas :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år blir det nok bare turer på hytten, men jeg og baby skal til New York i oktober...da er han nesten 5 mnd...satser på at det går veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...