konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 i helga så var utfloden min tykk og klebrig, men nå begynner den bare å bli blank og slimete. har jeg eggløsning nå? og påvirker sjangsene mine til å bli gravid når jeg er forkjøla?
lille je Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Tror eggløsninga er når utfloden er klebrig. Jeg kan aaaaldri tenke meg at det skal ha noe å si at du er forkjøla....
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 så da hadde jeg eggløsning i helga? det var synd..... da får vi prøve neste mnd da. uff lenge til!!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 hååper på det..hva heter det forresten når man prøver? er pp1 prøve periode 1? og når begynner den? vi fikk ikke prøvd skikkelig sist vi for blei gravid på første uoffesielle forsøket hehe
melkekua™ Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Høres ut som du har eggløsning nå ;-) Hentet fra www.pernille.info (anbefaler denne siden til prøvere): Eggløsningsslim - oftest blankt, men kan også være hvitt, gult, blankt m/ litt hvitt/gult/rosa/rødt/brunt i, hvitt m/ litt gult/rosa/rødt/brunt i eller gult m/ litt hvitt/rosa/rødt/brunt i. Ligner veldig på eggehvite, er veldig glatt og sleipt. Kan strekkes alt fra 1-25 cm, avhengig av kvaliteten. Det vil ikke absorberes av dopapiret, men legge seg oppå.
melkekua™ Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Da er dere inne i 1pp = første prøveperiode (syklus)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2010 åh woho nå blei jeg glad!! vi hadde en liten runde på lørdag, men var usikker på om jeg hadde eggløsning da. men sa skal jeg jammen kose meg etter jibb i kveld! takker, den siden skal jeg se nærmere på noen av dere som vet hvor lang tid det kan ta etter at en hormon spiral er tatt ut og om mensen må være regelmessig tilbake før man har eggløsning? gleder meg til nst mnd nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå