Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Har ti dager til termin, og har hatt kynnere leeenge, så de vet jeg hvordan føles. Men nå i dag har jeg fått skikkelige magesmerter, slik at jeg må konsentrere meg om å puste. De er ikke på noe fast punkt i magen, brer seg kanskje litt ovenfra og nedover. Har ikke særlig vondt i ryggen. De kommer sterkest når jeg står, litt mildere når jeg sitter. Kjenner også en del liv. De er heller ikke regelmessige. Har liksom litt vanskelig for å tro at noe er på gang, men kjennes det slik ut når ting modnes der inne?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hei Jeg er andregangs og kan bare si at jeg innimellom har rier. Jeg vet jo hva rier er for jeg har hatt det før. Disse kan være nokså regelmessige, ca hvert 7. minutt, men dabber av igjen etter omlag 2 timer. Blir nokså usikker selv de gangene dette skjer. Har 17 dager til termin. Det er ikke helt lett å vite når kynnere/maserier går over til å bli skikkelige rier, og fødselen er i gang. Hvis de vedvarer, blir sterkere og hyppigere, og ikke forsvinner når du er i bevegelse, er det vel starten skulle jeg anta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå