Gå til innhold

Aggressiv atferd etter besøk av bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er vanligvis inne på barnimagen pga ny spire i magen, men har en gutt på tre år fra før. Nå trenger jeg noen innspill før det .. vel, klikker for meg!

Gutten vr er en skjønn og glad gutt til vanlig, og er helt seg selv når mine foreldre er på besøk / vi er hos dem. Det samme gjelder bestefar på farssiden. MEN; når bestemor på farssiden er i kontakt med gutten vår, så endrer han totalt atferd. Han slår og skaper seg og vil ikke være med oss (meg og pappaen), bare med bestemoren, ifølge ham selv. Han vil rett og slett ikke vite av oss når hun har vært med ham, og det er veldig tydelig fra gang til gang. Ettersom dette kun skjer med én av de fire besteforeldrene, så lurer jeg virkelig på hva det er hun gjør/sier som får ham til å oppføre seg slik.

Tidligere har han vært aggressiv mot mine foreldre om de kommer på besøk etter at han nylig har vært hos vedkommende bestemor.

Er det noen som har liknende erfaringer eller innspill på hva dette kan være?

Jeg har hatt piggene ute til henne ganske lenge, jeg føler hun trakker over mine grenser og legger seg opp i alt for mye. Men dette er jo ikke min oppfatning det er snakk om, det er jo helt tydelig at hun virker på gutten vår på en måte jeg ikke helt begriper.

Skulle gjerne skrevet en avhandling her, men det skal dere få slippe;)

Tusen takk for svar ihvertfall, det trengs sårt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...