Gå til innhold

Jentemammaer: Har dere bestemt navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i så fall bestemt dere for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestemt oss for Leah Celine :)

duda?

Skrevet

hei hei

Vi har bestemt at datra vår skal hente Thea :o)

Skrevet

Blir ei Thea her også :) Med mellomnavn, som foreløbig er Emilie ...:)

Skrevet

Yvonne Emilie?

Linnèa Emilie?

Ella Emilie?

Ah...Vanskelig;)!

Skrevet

Ja:) Men det er hemmelig litt til;)

Skrevet

Solveig Emine etter sine bestemødre .

Skrevet

Vi sliter litt her. Jeg har tre navn jeg liker og et navn jeg elsker, men får vel aldri lov til å bruke det navnet jeg liker best. Må sies at jeg er amerikansk og hele familien bor i USA, så vil helst ha et navn som er internasjonalt. De jeg liker er:

Lily

Libby

Gracie

Har en jente fra før som heter Bailey Elizabeth. Det navnet jeg elsker denne gangen er Fie Riley, men tror mannen min setter stopp der :(

Skrevet

ja, Mille :) har en gutt fra før som heter Martin <3

Skrevet

Vår lille tulle skal hete Mie Alexandra eller Mie Perline (etter oldemoren sin) :)

Skrevet

Ruth Margrethe. :-)

Skrevet

Er det forresten noen som har andre forslag til mellomnavn til Thea? Må jo klinge litt da, men det er jo så mange fine!

Skrevet

jeg liker ilena og ilene som mellomnavn mn der ble jeg nedstemt av samboeren min gitt :P

Skrevet

Jeg har kjempelyst på Bella, men sambo er ikke helt enig og mener det er et hundenavn...... Ellers syns vi begge at Matilde er fint, men jeg tror ikke babyen vil passe d....hehe.... tror han kanskje er på gli til Bella, så vi bestemmer ingenting før hun kommer ut. Ja hvis nå ul har tatt rett.......

Skrevet

hei.

jeg skal også ha en datter med navn Mille.

Er så utrolig glad i det navnet :)

Skrevet

rottiemama :

Thea Malene

Thea Iselin

Thea Cecilie

Dem syns jeg er fine, men lille jenta mi skal bare hete Thea, for mine 2 andre barn har bare ett navn :o)

Skrevet

Thea Nikoline

Thea Charlotte

Thea Leonora

Thea Anine

Thea Johanne/a

Thea Josefine

Thea Victoria

Thea Madeleine

Thea Celine

Thea Yvonne

Thea Fredrikke

Thea Emmeline

Thea Amalie

Thea Veronica

Hmm...

Skrevet

Vi har bestemt oss for Vilde :-)

Skrevet

Vi bestemte to navn vi likte veldig godt :) Først trodde jeg det bodde en liten William inni magen, men etter UL viste det seg at dette ikke var tilfelle. Så da ble det Sunniva, som blir oppkalling etter barnets oldemor som dessverre ikke lever lengre :) Min samboer hadde et utrolig godt forhold til sin farmor, så å bruke dette navnet blir veldig spesielt for han :)

Ellers andre navn jeg tenkte på var Maiken, eller Sofie. Dette får kanskje bli neste gang om det kommer ei tulle da å:)

Skrevet

Her bli det kansje Lea

eller Leah eller Adina

eller Lea Adina . Eller kansje nåke heilt anna når hu blir født :) Veldig vanskelig. Hva syns dere om Adina?

Skrevet

Thea Sofie....

Skrevet

Vi får en Mabel Agathe <3

Alternative navn var først og fremst Konstanse og Alma.

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

hvis det viser seg å være en jente som ligger i magen, blir hun en Nova :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke om det er gutt eller jente, men jeg tenker mye på navnet Vilja, hva synes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...