Gå til innhold

Første spark?


minion

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg følt min lille engel i magen <3 Den har nå ganske livlige bevegelser til tider og jeg føler den når jeg ligger på ryggen om natten eller når jeg sitter. Jeg er nå 17 uker på vei.

Noen andre som har følt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare følt noen vage bevegelser, men er ikke helt sikker på hva dette har vært. Men tror så absolutt det har vært små livstegn:) Men spark har jeg ikke kjent enda. Er 17+ 0 i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjent noen små bevegelser og fikk bekreftet det av gyn legen i dag, siden jeg kjente den lille når jeg var på kontroll <3

Er 16 uker men har to fra før, så dette er midt tredje svangerskap og ikke unaturlig at man kjenner igjen bevegelsene fra den lille<3 ettersom man har vært gravid før!

Masse lykketil videre med spark og kos fra den lille i magen<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har merket det siden ca rundt 13-14 uke, helt herlig. bevegelsene blir sterkere nå, uke 18 imorgen, og føles som små spark, fantastisk altså!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk moro :) Når jeg ligger på magen, kjennes det ut som det er fest der nede :)) Kanskje jeg skal ta det som et hint, og satse på sideleie framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med meg er det ekstra liv når jeg ligger halvveis på siden og magen liksom, kanskje vi må ta hintet ja!setter ikke pris på stillingen kanskje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente det da jeg var 18 uker. Kjennes ut som leamus? Sånn forsiktig dulting. Eller som flere skriver, en boble som sprekker. Vanskelig å forklare :) Men jeg er ganske sikker på at det er gutten min jeg kjenner. Det er mest på formiddagen og kvelden. Og spesielt hvis jeg lener meg fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...