Gå til innhold

Jammen glad jeg ikke heter Bjørn Einar Romøren.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for han er jammen ikke populær....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, det derre hoppgreiene.... Er det mulig? Blir helt oppgitt over hvor vanskelig det skal være å være jente i den gjengen der jeg! Det finnes da ingen idretter lengre som motarbeider det annet kjønn så til de grader som hoppmiljøet?

Og skylde de på sikkerheten og slipper ut den beste hoppern? Ikke så farlig med han! :D

Skrevet

Det er sant. Jeg er helt enig i kritikken, men det er jo de som har bestemt at det skal prøvehoppes, og hvem som skal gjøre det - som bør "skytes"

Når det er sagt, så burde de gutta takket nei - ofr ikke å ta fra Sagen dette. Om det skulle prøvehoppes, burde hun få gjort det.

Skrevet

Romøren burde takket nei til dette, men han hadd vel lyst å være først? Han som hadde ansvaret for dette har jo hele tiden ønsket at Romøren skulle være først....så da det ble Sagen fikk han vel ordnet det likevel. Til pressen i dag sier han at han ikke aaaaaaaaner hvem som hoppet først av prøvehopperne.....MEN han var jo der og er trolig mer int i hopp enn meg - så det visste han garantert. for en slimål!!

Skrevet

Ja det der var en helt snodig uttalelse. Selvfølgelig var det FØRSTE hoppet så interessant at han fikk med seg hvem som hoppet.

Skrevet

Anar ikkje kva dette dreier seg om, men eg er også (sånn på generelt grunnlag) glad for at eg ikkje heilter Bjørn Einar.

Skrevet

er jo ikke Romøren som er problemet, men de som ba ham hoppe først.. Kun gjort for å motarbeide Sagen tror jeg..

Skrevet

Og hvem i alle dager inviterte pressen til dette "prøvehoppet" da, så vidt jeg har forstått var både VG og Dagbladet der for å ta bilde av Romøren ta det aller første hoppet?

Utrolig hjernedødt å ikke invitere Sagen til å ta det første prøvehoppet når de skulle gjøres offentlig på den måten.

Skrevet

Jammen hun var jo i Japan, jo!! Og at 20 andre har prøvehoppet FØR hennes første hopp i kveld ødelegger jo ingenting!

--eller---?

Blir helt matt av denne saboteringen. Romøren kunne bitt skuffelsen i seg og overlatt alt til Sagen. Og han fyren (husker ikke navnet) som går ut og bortforklarer dette er en lite sympatisk fyr. Den som takler dette best er jo Anette Sagen selv!

Skrevet

helt enig!! dette er mannsjåvinisitisk gubberi på sitt trassigste!

Bredesen innviet jo en annen bakke tidligere - ingen skulle teste bakken før han - fo han skulle joi hoppe først. Avtalen som var godkjent var vel at prøvehopperne skulle være ukjente uprofilerte hoppere.....men det sier jo sitt at noen gutter måtte hoppe først "av hensyn til sikkerheten til Sagen"

Skrevet

Driter i hvem som hoppet først og sist... , men noen måtte hoppe før det kom på tv. Sånn er det bare....

Orker ikke sånn rødstrømpegreier heller...

Tror jeg v ille gjort det samme sjøl om det var viktig for meg:)

Hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...