Gå til innhold

Hvordan forklare keisersnitt til en 4 åring? (samme som 2.trimester)


Gossip Girl

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan forklare en gutt på 4 år at mamma skal ha keisersnitt? Jeg var litt dum og forklarte at babyen skulle bli skjært ut av mamma sin mage av flinke leger på sykehuset og etter dette har han selvfølgelig vært litt engstelig og bekymret. Huff, vet jeg ikke burde sagt dette, men der og da klarte jeg ikke å finne på noe annet å si.

 

Alle gode tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde det samme selv, ikke noe sjakktrekk nei. Ikke så lett akkurat!

Håper noen har noen gode tips da! Hvor lenge før får du keiserenitt forresten? Har akkurat fått høre at de ha begynt å ta det en uke før og ikke 14 dager som før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt en uke til 10 dager før. Har allerede et hastesnitt bak meg og et som skulle være planlagt men så gikk vannet før jeg fikk tatt ks. Får ikke vite datoen for ks før i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei! jeg sa det samme til min datter på 3 1/2 år, ikke lett å forklare det på noen annen måte der og da, og har ikke kommet på noen annen måte heller...

 

Men jeg skal også ha planlagt ks denne gangen, og har fått datoen akkurat 1 uke før termin.. Så nå vet vi dato og klokkeslett for når nr 3 kommer ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...