Stines nr 1 Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 hei! jeg har siden i går kveld hatt skikkelige menssmerter samt nedpress (kjennes ut som underlive utvider seg) men siden jeg aldri har født før lurer jeg på om dette er rier?? skal sies at det er fare for tidlig fødsel hos meg, var på kontroll på mandag å da ville viss lillebaby ut.. best å bare ringe føden??
vero:o) Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 nei det høres ut som modning....rier er jævlig vond for å si det sånt så tror ikke du er i tvil når du får de men kan jo ringe føden å høre om de vill sjekke deg..
Trolleliten Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes og det høres ut som modning - hodet vil lenger ned i bekkenet. Men, er du utrygg er det jo best å ringe. Hvis det er fare for for tidlig fødsel har du kanskje kontakt med sykehuset?
Stines nr 1 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 tusen takk for svar ) jeg ringte føden, å de ville at jeg skulle komme inn en tur... håper det er falsk alarm,vil helst ikke føde enda (bare uke 34) noen sier det er jævli vondt mens andre sier det er skikkeli menssmerter - jeg aner ikke enda siden det er første gangen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå