Gå til innhold

Noen som enda ikke har fortalt på jobben?


mariell78

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 14+2 og har ikke fortalt på jobben enda. Kun nærmeste familie og noen venner som vet foreløpig. Synes egentlig det er litt gøy å ha denne hemmeligheten, men det spørs vel hvor lenge det går før magen begynner å synes.

 

Flere som ikke har har fortalt det på jobben eller offentliggjort det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa i fra til min nærmeste sjef allerede i uke 7. Da kastet jeg opp og var så dårlig at jeg tenkte at det var ok for henne å vite det i tilfelle plutslig sykmelding. Jeg har en jobb der man er litt avhengig av personlig oppmøte :) Da fikk jeg også full forståelse for at jeg la opp arbeidsdagen min etter formen - var ikke på jobb før kl 10:00 en eneste dag i januar, hehe. Da slapp jeg unna den verste kvalmen med å ta det helt med ro på morgenen og.

 

Men skjønner godt at noen vil holde det hemmelig lenger. Graviditeten blir veldig "lang" for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til lederen min - synes det var greit å fotelle, pluss at vi pratet litt i forhold til min rolle på jobb framover. Fortalte det også til nestleder etterhvert - etter at jeg i "hormon-rusen" nesten skjelte henne ut for noe helt urimelig.... uff... gjett om jeg hadde dårlig samvittighet etterpå!

 

Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 pluss3 og har heller ikke fortalt det. Sjefen min vet det, menønsker ikke å skape så mye uro blandt de ansatte for plannen for permisjonsåret er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det tidlig til mine nærmeste ledere... Det skjer mye på personalfronten og jeg syntes de fortjente å se hele bildet før de begynte å planlegge fremover. I tillegg har jeg vært en del uvel og sliten, og jeg jobber i en fleksibel bedrift så ved å informere får man også forståelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til de nærmeste lederne på jobben. Da jeg sliter litt med helsa fra før, fant jeg ut at det var like greit at de vet det. Men heldigvis har jeg ikke fått noen plager så langt, ikke en gang morgenkvalme. Egentlig så er jeg i bedre form enn på lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda ikke fortalt selv - kun min samboer og en venninne som vet. Er i uke 11 nå. Tenkte å fortelle foreldre etter uke 12, venner litt løpende avhengig av når jeg ser dem og kanskje jobben etter påske hvis jeg er modig nok og det blir vanskelig å holde det hemmelig...

 

Får i løpet av neste uke vite om jeg skal jobbe 3 mnd i helsinki for en kunde... har de valgt meg ut til det prosjektet må jeg nesten fortelle sjefen det... vet ikke hvor bra det er å fly to ganger i uken gjennom hele 2. trimester...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 13-14..og bare fortalt d til familie og noen venner, en god venn på jobb. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre d me jobben, er jo vikar og vil få jobbe så mye/lenge som mulig, også liker jeg å ha d litt for meg selv..syns jo ikke noe enda uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som sykepleier så det var mange på jobben som merka det tidlig, sånn i uke 6! Så mange medisiner man skal være forsiktig med å gi så da ble det nesten litt vanskelig. Det værste var at jeg begynte i ny jobb når jeg var i uke 9 så den første samtalen jeg hadde med ny sjef var slik; Ja så har det seg slik da at jeg er gravid...

hehe!

Men gikk overraskende bra, fikk blomster og det ble satt stor pris på nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...