Gå til innhold

Er vinterdressene fra Reflex noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har salg på Barnas Hus så tenkte kanskje være litt smart og handle inn for neste vinter. Men er det noe som har erfaring med disse dressene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke erfaring med vinterdressene, men vårdressene er gode. Dvs. si den har ikke 10000 i vannavvisning som reima tec har, men 5000 (viss jeg ikke husker helt feil) Men passform og bevegelighet er godt:)

Skrevet

jeg synes de er bra til barn fra 0-3 år, men over dte så krever barnet mer av dressene og min erfaring er at dressene blir mye mer slitte i stoffet enn feks Articliving(mulig disse har bytta navn) eller HH..

Skrevet

Datteren min på snart 7 år har brukt Reflex i vinter, og den er like hel og fin. Jeg er fornøyd med Reflex til mine barn :)

Skrevet

Mn på 3 år fikk en reflex vinterdress denne sesongen, har til vanlig brukt reimadress men er superfornøyd med reflex dressen. Kommer til å kjøpe den heretter og spare mye penger:)

Skrevet

Jeg kjøpte en Reflexdress som hjemmedress, men denne er helt idiotisk!! Min feil da, jeg kjøpte en med uttakbart ullfór inni, selv om jeg hadde hørt at det ikke var noe bra. Dressen funket derimot helt fint når jeg tok ut ullfóret og heller brukte en vanlig ulldress inni.

Skrevet

Så bra, og takk for svar. Da tror jeg jeg stikker på Barnas Hus i morgen og kjøper en vinterdress til 300,- til poden som er 2 år. Det er betydelig billigere enn det jeg betalte for årets dress ihvertfall=)

Skrevet

Det med vanntettheten hadde ikke jeg brydd meg noe om....

Minsta her i hus plompet uti et skogsvann når hun var drøye året. Med babydressen som var det året. Eneste som stakk opp var hodet, hun stod i "krypestilling".

Fortet oss tilbake til bilen og så for oss en søkkevåt kidd. Men hun var tør og fin! Helt utrolig. Kun litt småvåt på ermene, antagelig kommet inn i kanten med vottene.

Vi har hatt vårdresser derfra også. Kun brukt regnklær de gangene det virkelig har vært våt.

Vi er _mye_ ute :))

Skrevet

Jeg har kjøpt Reima inntil for 2 år siden, prøvde da Reflex og mener den er like bra :o)

Skrevet

Reflex-dressene kommer i to utgaver, hvor den ene har forsterket stoff på hele dressen - denne kjøpte jeg nå på salg til mitt barn som blir 3 i mai. Har vært fornøyd med Reflex vinterdress tidligere, men vårdressen når hun var 2 år slet hun fort ut...

Når det er sagt har jeg hatt 2 stykk reimadresser som jeg har vært fornøyd med og 1 reimadress som jeg overhodet ikke var fornøyd med - men den fikk jeg levere inn og fikk pengene tilbake - god service i hvert fall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...