¤ Lille-trille med marsbaby ¤ Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Er 38+4 på vei, og har et par spm... 1: Det er så mye snakk om strikkepinner i underlivet, (skjønner hva dere mener tror jeg, auch..) Men hva er det tegn på? Modning? Nærmer det seg fødsel når man får det? 2: Og plutselig har (BEKLAGER DETALJER) utfloden min begynt å bli litt lysebrun... Noen som vet hva det kan være? (BEKLAGER ENDA FLER DETALJER) --> syns det har vært noe rart hver gang jeg har tissa nå, i går var det mye slimaktig utflod... (kan nesten si med sikkerhet at det _ikke_ var slimproppen selvom jeg aldri har sett en slimpropp før... ) og den ene gangen SÅ truseinnlegget kjempevått ut, og lukta litt søtlig... (stakk ikke nesa oppa det, var ikke nødvendig) Men så ikke vått ut i dag, men som sagt spor av lysebrun utflod...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Dytter på denne for sånn har jeg det å...kjenner til og med det lukter av å til når jeg sitter i sofaen med klær på...hmmm hva er dette og hva tegner dette til?Håper noen hvet.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Stikninger er tegn på modning, men det kan gå leeeeeeeeeenge før det skjer noe. Jeg hadde det vel så vidt før jeg fikk førstemann, denne gangen har jeg hatt det i ukesvis. Masse slimaktig utflod i 3 uker her nå, men ikke noe farge da. Men skal ikke fostervann lukte litt søtlig? Burde kanskje sjekke at du ikke lekker fostervann?
Snuppa! Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Det er visst vanlig å blø litt, lyst eller brunaktig når man blir moden og det vider seg ut. Og man får også mer utflod når det nærmer seg fødsel. Hehe, lærte visst litt på svangerskapskurs igår:) Lykke til damer, enda 3 uker til termin her.
Diddels Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 brunlig utflod kan være tegn på infeksjon, og er vanlig rett før fødsel. Du burde få det sjekka, selv om det mest sannsynlig er harmløst.
pagoda m/ny spire Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 jeg fikk vite med stikkninger i underlivet, at det muligens kunne være en bakteriell infeksjon. behandles med canesten. snakk med legen din. og med en brunaktig utflod ville jeg i gjenn tippet en infeksjon...
¤ Lille-trille med marsbaby ¤ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 Ahh tusen takk for gode svar dere... Tror ikke det er en infeksjon, da det ikke er "sånne" stikkninger jeg mener, de jeg har kommer mest om natta og er som folk beskriver som strikkepinner... Så de har jeg vært nok så sikker på hele tiden har vært noe med modning å gjøre... Men man kan jo selvfølgelig aldri vite. Har også hatt det "lenge" før denne brunaktige utfloden dukket opp, og det brune er ikke slimete/flytende det er mer tørt på en måte. Vanskelig å forklare :S
Tabitha Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Har også litt "mystisk" utflod, og kom over et begrep på nettet, "tegningsblødning". Anbefaler dere å google det... Da blir dere nok litt klokere ;-) =mindre blødning med slimtilblanding fra livmorhalsen og skjeden før fødselsrier kommer i gang,
¤ Lille-trille med marsbaby ¤ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2010 Mitt brune er blitt borte igjen, gått over til en mer gul utflod... Hmm... :/
ღMadame_mim ღ Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Disse stikkningene er som du trodde modning. Jeg hadde i en periode for ca 3 uker siden nærmest knall gul utflod og det kom ganske så mye. Fikk vel egentlig ingen svar fra jordmor om hva dette var bortsett fra at det var normalt at utfolden endret seg i svangerskapet. Jeg er nå 1 dag på overtid og jeg har mye utflod fortsatt, men denne er tilnærmet lik helt blank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå