Gå til innhold

Jeg har født! -ikke helt etter planen

Anbefalte innlegg

Skrevet

01.03.10 Kom Konrad til verden. Hele 13 dager over termin. Å han var veldig ferdig:P 3916 g å 54 lang!! masse hår

Skulle settes igang, men kom til timen med rier og 2 cm åpning. De tok vannet å satte elektrode på hodet fordi pulsen hadde falt drastisk 2 ganger å de ville overvåke. Riene var jævlige, så jeg skulle få epidural fordi det gikk litt treig i svingene, nå bare 3 cm åpning etter en lang tid med rier. MEEN der fant de ikke noe puls plutselig. da var det bare å trille meg til operasjonsbordet i FULL hast å få ut nurket. hadde ikke tid å vaske/steriliere engang, bare skjære å få han ut. stakkars sambo va så livredd for ingen hadde jo tid å fortelle... enste jeg husker de sa var at nå skjer ting fort å vi skulle prate om det ettepå, jeg var redd å husker jeg grein/hylte i maska før jeg slokna. Lille gullet lengtet etter bryst å var glad når mamma våknet :)

Nå koser vi oss på barsel, men har en traumatisk fødsel friskt i minnet, blir ikke flere barn med det første! Isåfall med bedre oppfølging.

Alt selvfølgelig absolutt verdt det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, hørtes skremmende ut. Godt at det gikk bra med lille Konrad, ønker dere en deilig barselstid da hvertfall. Gratulerer.

Skrevet

Gratulerer! Huff, grøsser må jeg innrømme.....godt at det gikk bra!

Skrevet

off stakars deg,blir nesten litt forbanna at de skal la oss gå så lenge over tida..uten å sjekke deg...gikk selv 14 dager over sist..var traumatisk det og....ikke ks da...

men godt det gikk bra..kose dere masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulere med baby! Det var leit det ble en slik traumatisk fødsel for deg, Det er viktig at du tidlig får bearbeidet den, ellers vil det kunne skape fødselsangst ved et evt senere svangerskap. Lykke til!!

Skrevet

Grattis! Høres fryktelig ut - men godt at det er bra med dere :-)

Skrevet

Oi, godt at alt gikk bra. Håper dere fikk/får snakket godt igjennom det med jm etterpå. Det vil nok gjøre det lettere. Kos dere masse i tiden som kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...