Gå til innhold

Mellom navn til Leah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig har vi begge havnet på Leah, men vi trenger ett mellomnavn. Jeg har foreslått Leah Emilie, samboeren min syns det blir litt tungt, men har ikke kommet med noe bedre forslag :). Vi kommer nok til å bare bruke fornavnet sånn i daglig talen. Vår andre datter heter Aurora Linnea.

Noen med forslag til mellomnavn til Leah???? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg vbare si: Jeg er ikke imot dobbeltnavn, det er mange kjempefine!!

Men jeg undrer meg over hvorfor man skal ha to navn når man egentlig bare velger å bruke det første??

Jeg syns forresten at Leah Emilie er kjempenydelig :) Tommelen opp for forslaget ditt :)

Skrevet

Tja, hva skal jeg si.. Det ble på en måte ett komprimi. Min familie har mellomnavn og jeg syns det ser finere ut på papiret. Så da tar jeg med meg mellomnavn tradisjonen mens ungene tar hans etternavn :)

Skrevet

hmm...

Leah Victoria?,Leah isadora hehehe:) ikke ett lett navn å "doble" sånn sett...

Skrevet

Victoria blir det ikke, søskenbarnet hennes heter det :) Tror jeg har prøvd meg på noe ligende til isadora uten å ha kommet noen vei :P

Skrevet

Leah Sophie

Leah Marie/Maria

Leah Louise (man kan velge å ikke uttale e-en)

Leah Elise

?

Skrevet

Leah Madelen

Leah Cecilie

Leah Kristin

? :)

Skrevet

Leah er mer enn nok i seg selv synes jeg :) Isadora kanskje ;p

Skrevet

Sant så sant, Leah er fint alene, men, hehe, håper å finne ett mellomnavn som også klinger bra.. :)))

Skrevet

Leah Sofie er fint :)

Skrevet

Ja det var fint.. Kanskje litt dumt at min andre datter er i barnehage med ei som heter Lea og ei Sofie... :P Vil selvsagt alltid være noen som har samme navn, vanskelig...

Skrevet

om det blir jente denne gang har vi oxså tenkt på navnet Leah,men ønsker oxså dobbeltnavn...men har bare smakt på noen....Leah Marina,

Leah jemina...syns det er litt morro å bruke litt annerledes eller sjeldnere navn innimellom iallefall

Skrevet

Leah Oline

Leah Cathrine/Katrine/Katrin/Cecilie

Leah Selin/Celin

Leah Olava

Leah Petrine

Skrevet

Mange fine forslag her ja, likte Leah Marie, var enkelt å si uten å få krøll på tungen:)

Leah Malen

Leah Iren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...