Gladjenta :) Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 ...når man sliter med å gå, skal man da sitte stille- eller kan jeg ut å gå tur f.eks? Stivner jo av å sitte stille også, så jeg vet liksom ikke hva som er verst? Vil jo ikke at fødselen skal preges av en grusom bekkenløsning pga at jeg har forverra alt med å absolutt skulle gå tur? -men KAN jeg, så vil jeg gjerne røre på meg og kanskje sette igang noe action!! Har det ikke travelt- lille kommer jo uansett når hun er klar, men hadde vært godt å gå litt, stusselig å sitte inne hele tiden
Ladybug~N&E Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 de sier vel at man skal røre på seg når man har bekkenløsning. anbefaler svømming;) har et snev av bekkenløsning selv som sitter i symfysen. så lenge jeg holder meg gående så holder jeg ut men dersom jeg setter meg ned så stivner jeg totalt og får store problemer med å reise meg, løfte beina o.l. da må jeg gåes i gang igjen... uff, skulle tro jeg var en gammel hund;)
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Det er viktig å varierer mye... Er greit å gå litt men ikke så mye at du får vondt.. Det er litt vanskelig å finne ut hvor den grensa går, for det er ikke alltid man får vondt før etterpå.. Det er også lurt å ligge litt i løpet av dagen, men med pute mellom knærne og anklene. Svømming er veldig bra.. Det hjelper ikke å sitte i ro hele dagen, så du må rett og slett prøve deg fram og finne ut hva som passer kroppen din.. Når du går tur kan det jo også være lurt å legge inn noen små pauser hvor du kan sette deg ned litt... Lykke til
Gladjenta :) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2010 Hmmm, akkurat Da kanskje jeg skal lure meg ut på en liten tur likevel, hihi..så glad jeg ble nå!!! Skulle virkelig ønske lillemor kom idag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå