Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når man sliter med å gå, skal man da sitte stille- eller kan jeg ut å gå tur f.eks?

Stivner jo av å sitte stille også, så jeg vet liksom ikke hva som er verst?

Vil jo ikke at fødselen skal preges av en grusom bekkenløsning pga at jeg har forverra alt med å absolutt skulle gå tur?

-men KAN jeg, så vil jeg gjerne røre på meg og kanskje sette igang noe action!!

Har det ikke travelt- lille kommer jo uansett når hun er klar, men hadde vært godt å gå litt, stusselig å sitte inne hele tiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier vel at man skal røre på seg når man har bekkenløsning. anbefaler svømming;)

har et snev av bekkenløsning selv som sitter i symfysen. så lenge jeg holder meg gående så holder jeg ut men dersom jeg setter meg ned så stivner jeg totalt og får store problemer med å reise meg, løfte beina o.l. da må jeg gåes i gang igjen... uff, skulle tro jeg var en gammel hund;)

Skrevet

Det er viktig å varierer mye...

Er greit å gå litt men ikke så mye at du får vondt.. Det er litt vanskelig å finne ut hvor den grensa går, for det er ikke alltid man får vondt før etterpå.. Det er også lurt å ligge litt i løpet av dagen, men med pute mellom knærne og anklene.

Svømming er veldig bra..

Det hjelper ikke å sitte i ro hele dagen, så du må rett og slett prøve deg fram og finne ut hva som passer kroppen din..

Når du går tur kan det jo også være lurt å legge inn noen små pauser hvor du kan sette deg ned litt...

Lykke til

Skrevet

Hmmm, akkurat :)

Da kanskje jeg skal lure meg ut på en liten tur likevel, hihi..så glad jeg ble nå!!!

Skulle virkelig ønske lillemor kom idag :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...