Bidleba*4unger Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Tja, ikke stort... Morgentur med to hunder, vasket en maskin klær, tatt opp, og matet, og skiftet, og rapet to babyer, lagt de i hver sin vogn på verandaen, og laget ferdig fiskegrateng til middag. Velfortjent kopp kaffe mens jeg venter på besøk. Du da???
Mrs. Bouquet Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Badet og kledd to bleiebarn, gitt dem mat og drikke to ganger. Ryddet kjøkkenet. Dusjet, spist selv. Tegnet, pusslet puslespill, brettet og lagt på plass tøy, vasket klær og hengt opp, sminket meg, tørket snue minst 10 ganger, slåsst med begge for p gi penicillin og øredråper. Redd opp senger, skiftet en skittbleie, skrevet handleliste osv,
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Tja, stod opp tidlig imårrest med lillemann og har da shina huset og ordna fiskebolla i kvitsaus klart til middag Vaske klær nu, mens æ gjør ei innlevering til studian mine Masse sne ute, så ska vell snart ut å måkke litt dær også Frøktelig begrensa må æ si
The Bad Gal Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Tja, jeg har lest 3 bøker for storesøster og lekt kjøkken med henne, skifta 5 bleier, 3 av dem med bæsj. Jeg har blitt spydd/storgulpa på 3 ganger og bytta klær på meg selv og minstejenta 2 ganger, satt på vaskemasinen og betalt 2 regninger, samt ringt helsestasjonen for å bytte time til kontroll av minsta. Nå skal jeg ut å trille om en stund, og handle litt mat. Hva har du gjort da HI, uten å irritere deg over oss?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er på jobb og slenger innom her mens jeg venter på å få kontakt med kunder på tlf osv. Utnytter dødtid som ikke kan brukes til annet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Får ikke til å gjøre en dritt annet enn å ligge på sofaen. Får ikke lov å prøve heller. Så da blir det å sitte her og glo!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Tja, jeg har tatt meg av baby og barn, og etter en lang våkenatt tar jeg meg en velfortjent pause foran pc`n mens de små sover. Og har ikke det grann dårlig samvittighet for det. Tror den som har størst problem her er deg!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Stellt 2 unger og fått dem i barnehagen. Satt på en maskin med vask, laget frokost til meg og gubben som har jobbet natt, og ikke en dritt etter det, bare sittet på sofaen og glana på tv og nett. Deeeilig!
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Bortsett fra unger? Tja, tjent noen tusen, skrevet noen sider. Nytte nok.
3småtroll♥ Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Jøss så effektive dere er da damer! Jeg har satt på en maskin, fått eldste avgårde på skolen med ski og kakao, fått minste i barnehagen og er hjemme med mellomste som er syk. Annet enn det sitter rumpa godt fast i sofaen i dag etter en natt med lite søvn pga syke snupp:( Men nå skal jeg snart gå med valpen vår, gjøre klar middag og pusse og male rekkverket i trappen vår:) Fint at dere gjorde dette til en koselig tråd så fikk ikke Hi provosert hvertfall;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Jeg vedder på at Hi sitter i joggebukse og ikke har gjort en dritt idag. Du kjeder deg vel frem til i gode og onde dager begynner. Her er min dag: Dusje, spise og ordne med lillegutt. Fjernet snø fra hele verandaen, ryddet, kastet gamle ting, satt ting i boden, hentet ting fra boden, ordnet med noen gamle planter, støvsuget, ryddet enda mer, satt på 2 vaskemaskiner og hengt opp, oppvaskmaskin, skiftet på senga og vært på butikken. Og klokka er bare 11 så jaggu har jeg fått gjort en del. Jeg sitter og har lunsj nå og da sitter jeg på dib i stedetfor såpeopera på tv`en. Videre skal vi til lege, så til hs, så innom apoteket osv. Så ikke kom å si at det er begrensede kjerringer her du frøken..
Lillepromp blir storesøster Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Hvis man bare sitter her så får man vel ikke gjort så veldig mye nyttig... De fleste her er vel innom litt innimellom. Jeg har ikke gjort så mye akkurat. Badet og matet meg selv og snuppa mi. Vært på butikken og handlet, og fått snuppa til å sovne i vogna si. Så satte jeg meg ned og så Oprah og venter på at snuppa skal våkne, slik at vi kan dra på barseltreff:)
simba>>>3gutter Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Ikke stort, levert ungene i bhg, sovet og nå lurer jeg på om jeg skal lette på ræva og lage meg litt mat og tømme oppvaskmaskinen siden ingen gjør det for meg!
Underveis --> Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Stod op kl 0600, fikk mat i ungen, skysset ham i barnehagen, vasket badet og satt på et par vask. Innimellom må jeg ha noen peser, for jeg er helt bomull i hue fordi jeg er kraftig forkjølet og har vært sjuk ellers i snart en mnd *stønn*. Må vaske gulvene og skifte sengetøy også. Er bare så utrolig ubehagelig å bøyse seg fremover! Hodet eksplodifiserer jo! Siste del av permisjonen er snart over, og begynner i full jobb igjen på mandag. ... men det er sant. Jeg føler meg faktisk litt begrenset her jeg sitter med tett topplokk ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 I dag har jeg gjort lite nytte for meg:) Men så er det ikke stort som må gjøres her heller. Skal brette noe klær og vaske ei maskin. Og moppe over gulvet. Alt gjort på en halvtime. Nå skal jeg ta med meg minsten med bussen til byen:) Der skal vi koooose oss. Han gleder seg stort til å ta buss! Så min "bekymring" går på hva jeg skal ha på han. Litt "fine" byklær eller kjeledressen. Pga kulden. Vil ikke han skal fryse heller. Han sitter ikke i pose lenger, kanskje jeg skal ta med teppe, tilfelle han vil sitte i vogna.
2 små og en undulat Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har vel ikke gjort fælt mye nyttig siden jeg er hjemme med en på 2 år og en på 9 måneder i dag.. Jeg har ryddet litt, støvsugd med 2 gutter hengende i ledningen bak meg, satt på oppvaskmaskin mens 2 gutter har revet i oppvaskmaskindøra og stelt meg mens 2 gutter har vært knoll og tott og revet ut alt fra det ene kjøkkenskapet... Ellers har jeg vært ute med begge gutta leeeeenge. Minstemann sovnet i vogna og eldstemann og jeg lagde snøhule:) Herlig dag:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Nei det blir ikke så mye fornuftig om dagene... Ligger hjemme med bekkenløsning, og kan ikke bidra så mye for tiden. Men har klart å lage meg mat i dag =) Og jeg har ryddet i noen skuffer=) Føler meg kjempeflink! Ha en fin og rolig dag videre damer =)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har sittet på den feite gravid-rævva mi og glant konsentrert på Days of our lives og Dr.Phil. Nå lurer jeg på om jeg skal lese Se og Hør eller spise enda en Donut med ekstra sjokoladekakefyll på.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 3 klesvasker, oppvask, støvsuge alle gulv, vaske badet og trent 20 min Zumba.. nå søker jeg jobber :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå