Gå til innhold

Hva vi skal gjøre i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det onsdag og skolefri, som vanlig.

Storjenta tok toget til Oslo i går kveld, og skal være noen dager til tanta og søskenbarna sine.

Mens jeg og minstemann straks skal en tur oppi skiheisen, det snør og er litt kaldt, så det blir med en liten tur:)

Jeg startet dagen med en spinningsøkt kl 06.45 :) Så gjeeeeeesp, det var litt tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tilbrakt natta oppå diverse knær og albuer, etter at begge mine kom og la seg i min seng. Jeg i midten for å hindre krangling. Men vi lå visst i midten alle sammen. Så nå er jeg trøtt og har vondt i hele kroppen.

Planen i dag er å lage suksesskake. Har hatt lyst på det i flere dager, og i dag må jeg rett og slett lage den. Blir vel til at vi lager muffins i kveld, siden storesøster har aversjon mot alle kaker som ikke heter noe med "sjokolade-".

Skrevet

Så god du er!! Jeg er ikke noe morgenmenneske! Men er jeg først oppe om morgenen, vil jeg helst sitte i ro og drikke kakao eller pepsi max, sitte ved ovnen, eller ute i sola og slappe av til jeg våkner hehe =)

Ikke bare bare det nei, men sjelden eller aldri jeg er så heldig. Har jeg muligheten til å nyte stillheten ifred, står jeg ikke opp, da sover jeg litt lenger =)

Skrevet

Spinning før klokka sju om morgonen...Er du ikkje riktig klok? ;D

Høyrest ut som ein fin dag (sånn bortsett frå spinning og ski, sjølvsagt), om det passar deg er det fint det :o)

Her har vi (nesten) unngått krangling så langt i dag. Vi har hatt besøk av ei veninne av meg, vi har dansa litt, kledd oss ut litt, rydda litt, bygd litt duplo, laga smoothie, laga og ete sjokolademuffins, og satt pizzadeig til heving. No søv lille mens eldste speler data og eg tar ein pust i bakken før vi begynner på pizzasnurrebaking.

Sol og fint ute i dag, så når lille våknar tar vi oss ein liten tur ut. Passar hunden til mamma og pappa, så det er greitt å få ein ekstra dytt ut døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...