Bumblebeee Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Madeleine Sunniva Thea Tuva Nora Oda Ada Amalie Sarah Elise Eline og en haug andre
Gladjenta :) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Mange fine navn ja, og noen av dem har jeg på lista mi hihi........ Hva med mellomnavn da? Eline og Madeleine liker jeg best, men mannen er urokkelig, liker ikke Madeleine! Eline er vi enige om da Enten som første eller andre navn.. Mellomnavn er vanskeliiiiig!!! Takk for hjelpa!!
DK+2 Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Oda Eline?? Er veldig fan av Oda selv, så håper mannen min blir enig med meg etterhvert.. hehe
Gladjenta :) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 Hmm, har allerede Oda i nærmeste krets så det går ikke :/ Er ikke så glad i "korte navn" egentlig så det har ikke vært noe alternativ for oss heller Men tusen takk for innspillet, håper du får mannen med deg
Bumblebeee Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Madeleine er fint ja Det heter nemlig jenta vår. Hadde vi fått jente denne gangen også hadde det vel blitt Oda + et mellomnavn, eller Sunniva. Oda Eline var veldig pent!! Oda Emilie er en mer sukkersøt variant. Likte selv best Oda Eline da Lykke til! Selv sliter vi med guttenavn. (jeg har bestemt meg, men nå gjelder det å "bestemme for mannen også" )
Gladjenta :) Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2010 Emma Eline var pent da... =o)) ...men selvfølgelig liker ikke min bedre halvdel Emma...arghhh.. Flere kanskje?? =))))))))
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Vi har: Mathea Oda Sofie Venter til hun kommer ut med å velge en av disse 3 Madeleine heter jeg, gøy at dere synes det er pent
spent mamma - Harstad Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Lykke. Et fantastisk vakkert navn som vi har bestemt oss for =)
<3baby i magen<3 Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Edelin Linnea Emilie (heter jenta mi*) Mille Mia Frida Lina Leila Michelle Caitlin Celina
Guttemamma venter jente Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Jenta vår skal trolig hete Ingrid :-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Jenta vår skal hete Michelle :-) Ellers synes jeg disse er fine: Eline Sandra Emma Emilie Amalie Madeleine Mathilda Thea Linnea
Granny Weatherwax Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Jenta mi heter Ingvild, det synes jeg er veldig fint :-) Ikke noe motenavn heller, synes alle heter Thea og Emilie for tiden!
Solstrålen_ Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Ingvild er veldig pent ja. Vi går for Sunniva. Er ikke glad i mellomnavn,så det dropper vi. Andre pene navn: cornelia, anine,hansine, oline, linde, lykke, Lina, Mathilde, Marte, Elsa, olivia.... Mye å velge blant! :-) lykke til m valget!
nøffemamma Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Jenta vår skal hete Amine etter min oldemor. Det synes jeg er helt nydelig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå