Makkapakka Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Tross i store smerter pga. bekkenproblemer er jeg superfornøyd I dette svangerskapet har jeg virkelig blitt tatt seriøst av legen min og fått henvisning til fysioterapi. Håper det vil hjelpe meg litt i alle fall. Har noen tips til gode fysioterapauter (som spesialierer seg på bekkenproblemer) i Oslo. Helst området sentrum, Gamle Oslo, Alna (eller øst/nordsiden generellt), men alle tips mottas med takk! Jeg er i uke 22 nå, hvis det har noe å si.
Corneliuss Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jepp, jeg har en som skal være spesialist på området. =O) Jeg har ikke selv brukt henne til det da jeg ikke har bekkeproblemer selv. Men gikk der før jeg ble gravid, og det er visst spesialiteten hennes. Hun deltar også i et forskningsprosjekt sammen med leger og annet helsepersonell på området. Hun heter Ingeborg (eller Ingebjørg) og er på HANS OG OLAF (ligger inne i Torgata bad rett ved Politihuset/ Arbeiderplassen (den lille plassen som ligger rett etter Youngstorget). Fant nr til deg på nettet: Tlf 22 99 31 41 / 71
frk Nilsen Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 De har flinke fysioterapauter på Vallhall(valle hovin) http://vtts.no
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Jeg fikk denne listen av jordmor; Fagerborg Fysioterapi 23 33 02 36 Fysioterapi A/S 22 44 44 07 Ullevål/Tåsen fysioterapi 22 02 11 80 Hans og Olaf 22 99 31 40 Tveita fysikalske 22 27 07 14 Oslo fysioterapi 22 20 62 22 Det kan vare ganske lang ventetid hos de kommunale. Jeg går deforfor hos en privat fysioterapeut som også er osteopat (Bente) på Fagerborg mens jeg venter på time. Bente er veldig flink. Jeg betalte 400 kr første gangen og deretter 300 kr og timen varer i 60 min.
silkeføre Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Hos Bekken og barn på Skøyen er det både kiropraktorer og fysioterapeuter. Det jeg trodde var bekkenløsning viste seg å være bekkenlåsning, og etter to timer hos kiropraktor var jeg omtrent tilbake i god gammel form! Anbefales på det varmeste. I forrige svangerskap var jeg hos en anbefalt fysioterapeut på Tåsen, uten at det hjalp noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå