Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Gikk det bra med fosteret?Hvor høy var feberen, samt hvor lenge var du syk? Blir kjempegla for svar, jenter!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Var veldig mye syk under forrige svangerskap. Flere penicillinkurer + høy feber. Alt er fint med baby:) Skal nok mye mer til før det skjer noe med fosteret, heldigvis! Lykke til videre:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Heihei:) Jeg er stort sett syk hele tiden da mitt immunforsvar har gått rett i dass etter forrige svangerskap, så jeg får det meste av basselusker! Jeg er 15+3 uker på vei å har hatt høy feber over 7 ganger, som har vart fra ett par dager til over en uke, å det har gått helt fint med barnet i magen. Har tatt paracet når den har ligget fra 39,5 til 40 ca for å få ned temperaturen på kroppen å redusere smertene såklart. Bare husk å drikke maaaasse, få i deg litt frukt i båter for eksempel osv. det går nok helt fint:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ja, jeg hadde en heftig influensa med over 39 i feber i fire dager da jeg var ca 6 mndr på vei. Hostet og harket. Tenkte en del på han lille i magen, han var litt mer urolig enn ellers. Men alt gikk fint.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Så godt å høre. Er så redd for jenta i magen. Jeg tar paracet når feberen er oppe i 38.5, høres det greit ut?Eller bør jeg ta før den er så høy?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Ta paracet når du føler du må ta. Vi er veldig forskjellige når det gjelder hvor høy feber vi skal ha før vi får fæl muskelværk osv. Men hvis du ikke har noe voldsomt ubehag ved 38.5, så er det bare bra for kroppen om du drøyer litt med paracet slik at feberen får jobbet som den skal! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Hater å ta tabletter når jeg er syk, så da ligger jeg heller og har vondt. Men trodde det var farlig med høy feber for fosteret, så derfor jeg har tatt ved 38.5. Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg ventet til den ble høyere. Hvor høy feber tåler fosteret da?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Fikk både sesonginfluensa og svineinfluensa under svangerskapet, og var råsjuk! Spesielt den siste var ille. Legen min anbefalte å unngå feber, så jeg tok paracet med en gang jeg tippet 38 grader. Hver fjerde time, omtrent, i tre-fire dager.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Og det gikk bra med babyen, forresten. Glemte å skrive det. Ano 11.10
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 uff, nå ble jeg redd for at babyen kan ha tatt skade av feberen min. Hva kan skje da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå