Gå til innhold

Skal si den amminga er effektiv! Ned 5,5 kg på fire uker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har spist en hel del Devil's Food Cake (1kg sukker, by the way!) og masssse sjokolade. Nå skal jeg ikke juble helt enda, for jeg har aldri hatt stabil vekt. Opp og ned 3 kg siden jeg var fjortis, men er nå ganske overrasket over at jeg har gått ned når jeg ikke har tenkt på hva jeg spist i det hele tatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for å miste alle gravidkiloene, ja :-) Går opp mye når jeg er gravid, men mister det heldigvis fort. Har gått ned 18 kg på 5 uker nå, men det gjenstår enda 10, de sitter nok bedre fast, for mye av de første var baby, blod, vann o.l. Men men, det gikk fint sist gang, så det gjør det nok nå også.

Lykke til med å finne formen igjen, håper kroppen din finner sin endelige trivselsvekt og at du kan fortsette å unne deg litt kake og godt i helgene:-)

Skrevet

Ikke for å ødelegge, men er det bare 4 uker siden fødselen er det nok heller det at overflødig vann i kroppen renner av nå som babyen er ute, livmoren reduserer seg i størrelse, blodvolumet synker igjen osv. Ammingen er absolutt slankende for en del, men vær litt forsiktig slik at du ikke går i fellen at du spiser alt du lyster og så plutselig legger du mye på deg.

Skrevet

Det er snart 9 uker siden fødselen :)

Jeg spiser absolutt ikke alt jeg har lyst på, men det har vært en del "kakeanledninger" i det siste.

Skrevet

jeg ammet ikke, men raste ned i vekt for det... Så er nok ikke sikkert at det er ammingen som gjøre det ene og alene.

men uansett, skjønner gleden av å se kiloene forsvinne :)

Skrevet

Takk for det og det samme til deg :) For min del er det faktisk gravidkiloene fra første svangerskap jeg sliter med! Har 10 kg igjen før jeg er nede i det jeg veide for tre år siden. Ikke at jeg noengang har gått inn for å kvitte meg med dem... :/

Skrevet

Jeg er 5 mnd etter fødsel, og har mistet alle gravidkiloene og 4 til! Har stabilisert seg nå, men jeg spiser virkelig ikke sundt om dagen *flau*. Må skjerpe meg, for jeg var slik sist gang jeg ammet også, kunne spise masse og vekta gikk bare nedover. Men, da jeg sluttet og amme gikk nåla oppover igjen gitt fordi jeg fortsatte å spise som en hest...ler. Skal prøve å ikke gå i samme fella nå, for jeg trives i denne vektklassen;-)

Skrevet

Heldiggris. Jeg ammer og ammer, men går svææææært lite ned. Men desverre så påvirkes melkeproduksjonen min så lett hvis jeg trener litt ekstra og sånt. Så jeg tenker ikke så mye på det nå, men regner med at det går litt mer av seg selv når jeg skal tilbake på jobb. Er veldig aktiv på jobb, og da har jeg ikke tenkt til å amme så mye, så nå gleder jeg meg til det. Har 13 kg igjen... sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...