Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Skjønner ikke at det skal være nødvendig. Skulle liksom bruke disse siste ukene til å slappe av og lade opp før fødsel og småbarnstid, men jaggu er ikke kvalmen like vedvarende fremdeles. Hodet til babyen er festet, så magen er sunket. Så hvorfor i all verden er jeg da fremdeles kvalm? Hormoner, hormoner, hormoner... må vel være det?!? Jeg merker overhodet ingenting til hormonene på andre områder (agressjon, sorg/tårer, etc), men når det gjelder kvalme, så må jeg tydeligvis bare holde ut fra ende til annen. Irriterer meg!! Flere som har vært kvalme helt frem til fødselen? Ga det seg helt etter fødselen da?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Ei venninne var kvalm og kastet opp i 9 mnd, ble bra etter fødsel. Ventet 5 år med nr 2, da hun gruet seg til nok en runde med kvalme. Andre gangen gikk bedre, og tredje gangen var hun nesten ikke kvalm, hun har tre jenter. Lykke til med sluttspurten.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har 30 dager igjen til termin og er enda kvalm, supersliten, grusom halsbrann osv.. forrige svangerskap hadde jeg for det meste kun halsbrann og det forsvant ganske kjapt etter fødsel. Håper virkelig kvalmen og det andre forsvinner etter fødsel, og at jeg får litt energi tilbake. Magen min er veldig høy enda, vet ikke om hodet har festa seg, men det får jeg nok vite på neste kontroll om noen få dager Masse lykke til videre, snart kommer nurket og forhåpnetligvis forsvinner kvalmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå