Gå til innhold

spa behandlinger.

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er eteriske oljer bra for? og aroma innpakkning?

skal enten ha en sånn aroma innpakkning med eteriske oljer, eller bodyscrub med havtorn med en varm og mykgjørende kroppsinnpakkning...

Hva hadde dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan litt om dette?

Skrevet

Kan ikke en døyt om det, men det hindrer meg jo ikke i å svare ;)

Jeg hadde trodd at begge deler var like fantastisk.. Tror jeg hadde gått for den siste du beskrev jeg.

Jeg innbiller meg at alt av spa-behandlinger er deilige nemlig, men jeg kan jo leve i en boble akkurat på dette området..

Skrevet

du burde velge en behandlig som faktisk hjelper for en plage eller et problem du har. ring og snakk med de på spaet, så gir de deg det du trenger:)

Skrevet

Men man kan vel dra på spa bare fordi det er deilig selv om man ikke har noen plager eller problemer?

Skrevet

Hei.

Jeg er hud og spa terapeut:) Eteriske oljer er bra for mange ting. Men forskjellige oljer er bra til forskjellige ting. Det finnes oppkvikkende oljer som f.eks pepper, eukalyptus, peppermynte, avslappende oljer som lavendel, mandarin, ylangylang eller stimulerende oljer som kamille. For konsentrasjon sitron eller lime. Det finnes et hav av etriske oljer og man kan blande og mikse dem som man vil etter som hva man vil oppnå. Oljene trekker inn i blodbanen og gir oss en effekt. Det er både sansene og selve det fysiske i kroppen som stimuleres. Det er en behandling for både kropp og sinn.

Er du for eksempler veldig stresset eller kunne tenkt deg ett energiboost ville jeg gått for aromatisk innpakning. Gjerne følger det med en deilig massasj også. Bodyscrub er godt om man har veldig tørr hud og vil ha av døde hudceller. Og da vil innpakningen gi deg fuktighet og gi et godt grunnlag for å smøre seg og holde huden mer fuktig.

Jeg hadde valgt aromaen. Bodyscrub kan man så enkelt gjøre selv hjemme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...