Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 03.03. 2010? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 9 dager igjen og er kjempe spent på tiden framover nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 uke igjen idag :) Har time hos jm idag og,så blir spennende å høre om han har festet seg :)

Skrevet

1 dag igjen ;) håper det skal skjenår som helst men begynner å bli redd det aldri skal skje

Skrevet

16 dager igjen:)

Skrevet

39 dager igjen. Var offesiellt høygravid i går.

Skrevet

30 dager igjen :-)

Skrevet

Jeg har også 9 dager igjen idag!!! Endelig en-sifret!

Føler ting er mye lettere nå enn for bare en uke siden. Håper jeg fortsatt får være i form fram til lillegull kommer.

Gleder meg nå. Drømmer at jeg har født nesten hver natt... :-)

Skrevet

-1 dag igjen. Huff

Skrevet

Nå er det 7 dager siden termin og jeg skal på sykehuset på overtidskontroll i dag!! Spennende :)

Skrevet

8......-føler at jeg går på overtid siden de to andre kom henholdsvis 5 og 2 uker før. Skulle aldri gått ut fra at denne også skulle komme tidligere.

Skrevet

30 dager igjen! Syns tiden har gått utrolig fort! Har hatt (og er enda plaget) med mange plager dette svangerskapet, men samtidig vet jeg at jeg kommer til å savne det å gå gravid. Gleder meg selvfølgelig masse til prinsessa kommer, men i og med at dette mest sannsynlig er siste ungen, blir det litt rart...

Masse lykke til til alle sammen! Tenk så heldige vi er som skal bli foreldre til et lite nurk :)

Skrevet

26 dager! føler tiden går seint nå, men dagene fyker likevel;)

Skrevet

27 dager igjen!

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

29 dager igjen:) Er såspent på om jeg må gå like lenge over som sist (15 dager, har gått lenger for hvert barn) eller om ny mann innvirker på fødetidspunkt;)

Skrevet

12 dager igjen!!! Håper det skjer noe snart...er sååååååå utålmodig:-)

Skrevet

3 dager igjen! og MEGET klar:)

Skrevet

-5, til jm for å bli sendt til overtidskontroll i dag.

Skrevet

40 dager igjen og "offisielt" høygravid! Har allerede følt meg høygravid lenge nå ;-)!

Skrevet

2 dager igjen til termin=)

Skrevet

40 lange dager igjen!

Skrevet

37 dager igjen til planlagt keisersnitt. Det kiler litt i magen når jeg tenker på det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...